PUBLICITAT

Llovera s'instal·la en el top50 en una jornada tranquil·la

  • L'andorrà ?surt viu' d'una segona etapa «inhumana» que ahir al matí no havien acabat 37 de 134 equips
EL PERIÒDIC
CHILECITO

Periodic
El buggy de Llovera, en la segona etapa amb final a San Juan Foto: REUTERS/JEAN-PAUL PELISSIER

Un dels principals desitjos de l'organització del Dakar 2015 era començar amb una etapa dura. Aquesta era la segona, disputada dilluns entre Villa Carlos Paz i San Juan, la més llarga d'aquesta edició, amb 625 quilòmetres dels quals 518 eren cronometrats. Per exemple per a Llovera va ser una jornada «inhumana» per la calor i els problemes mecànics que van anar sorgint en pistes amb pedra, terra, pols i fesh fesh. El pilot andorrà de Buggy MD Ral·li va punxar, va haver de parar el cotxe perquè s'escalfava, l'embragatge se li va quedar clavat... Però tot i així va poder acabar 47è.

Ahir, a la sortida de la tercera etapa entre San Juan i Chilecito, molts equips encara no havien finalitzat el recorregut de dilluns. Dels 134 que s'esperaven, només s'hi van presentar 97. Llovera va poder descansar i completar una etapa sense problemes amb 220km d'especial, de nou amb una 47a posició que el fan mantenir-se en el top50 de la general. «En l'etapa d'avui era important mantenir el ritme i sobretot no forçar la mecànica en unes pistes molt variades en les quals pots patir algun ensurt en qualsevol moment. Queda molt ral·li, però de moment molt contents de com s'està desenvolupant la carrera». Una etapa, doncs, més suau, que ha permès l'andorrà arribar a temps a l'assistència per deixar el buggy a punt per afrontar les dues d'Atacama, el pròxim repte.

Cyril Despres continua anant de menys a mes. 33è el primer dia i 24è el segon, ahir va ser el 14è a 21 minuts del guanyador, Terranova, tot i que Al-Attiyah continua líder.

En la categoria de motos continua tot obert. Ahir va guanyar la jove promesa austríaca Matthias Walkner, Coma va ser segon i l'encara líder –amb cinc minuts de marge– Barreda va ser tercer. Avui, Chilecito-Copiapó, amb 909 km. dels quals 315 seran cronometrats.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT