PUBLICITAT

La Unitat de Consum vol impulsar la marca de qualitat Andorra

  • L'objectiu és informar, i protegir els consumidors de dins i de fora
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto: ÀLEX LARA

El Govern impulsarà una campanya de promoció del comerç distingint-lo des de la qualitat i la garantia. El ministre portaveu, Jordi Cinca, va explicar ahir que es tracta «d'anar fent taca d'oli i que els consumidors estrangers tinguin confiança en el comerç d'Andorra». I va afegir que l'objectiu és que «sàpiguen que al Principat hi poden comprar amb tranquil·litat i seguretat». La campanya es vehicula a través d'un seguit de consells de consum, adaptats a diferents formats. Així, es repartirà un tríptic amb deu consells bàsics dirigit als consumidors residents i als consumidors de fora, turistes i visitants. Aquest duu, a més, un imant amb el número de telèfon i la direcció web del Servei d'Atenció al Consumidor, tal com va explicar el cap d'Unitat de Comerç i Consum, Xavier Granyó.

També es difondran vídeos curts, protagonitzats pels esportistes Albert Llovera, Joaquim Purito Rodríguez i Cédric Gracia. En aquests espais, els esportistes expliquen en català, castellà i francès, alguns aspectes d'interès en l'àmbit del consum. Es distribuiran a través d'Internet i dels cinemes Illa Carlemany. També es repartirà un segon tríptic als prop de 400 establiments hotelers del país en quatre idiomes que, sota el lema A Andorra compra tranquil vol seduir els visitants.

Cinca va insistir en enviar un missatge de confiança als turistes però també al consumidor local que té un pes específic en el comerç ja que són 70.000 consumidors, 365 dies l'any. La campanya té un cost de 27.000 euros i es complementarà amb altres suports gràfics.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT