PUBLICITAT

Més 'streaming', 'drons' i tecnologia per a major difusió

  • Augmentant a vuit els punts amb càmeres s'espera superar les 12.000 visites del 2014
R. M. S.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto: ÀLEX LARA

La difusió de l'esdeveniment és una de les premisses de l'Andorra Ultra Trail i és per això que segons va informar ahir Gerard Martínez, director de la prova, es farà una aposta «important» per la comunicació. Això tindrà una primera conseqüència, i és que de les tres càmeres que es van instal·lar l'edició anterior per poder seguir la cursa per streaming ara augmentaran a vuit. A més, s'estudia incloure drons.

En l'edició del passat estiu, la instal·lació de càmeres de vídeo per filmar en directe i seguir per via streaming el pas dels corredors va tenir un impacte, segons van afirmar ahir els organitzadors, de 12.000 visites. La intenció de l'augment d'aquesta part tecnològica va encaminada a superar aquesta xifra, al mateix temps que s'intentarà ser més interactiu amb el públic seguidor de la cursa gràcies als diferent suports tecnològics. Aquesta cursa «és un gran aparador per a Andorra», va afirmar el ministre de Turisme, Francesc Camp, ahir durant la presentació de la renovació del patrocini amb l'empresa organitzadora. «Es veuran les nostres muntanyes arreu del món». Camp va destacar la importància que té per a Andorra «l'oferta de ‘trekking'» durant l'estiu, dins del treball de desestacionalització en què fa temps que s'intenta aprofundir. L'aposta de Cims Màgics per la difusió del seu esdeveniment entra dins de la idea d'arribar el més lluny possible.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT