PUBLICITAT

Andorra Turisme aporta 25.000 euros a la Iniciativa Publicitària

  • L'entitat treballa en un nou esdeveniment: la Festa de la Música
CLARA GARNICA
ENCAMP

Periodic
El carrer Major del Pas de la Casa. Foto: TONY LARA

Andorra Turisme i la Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa (entitat creada pels propis comerciants per donar un impuls a la localitat), van signar la setmana passada un acord per qual la primera subvenciona amb 25.000 euros la segona, per tal que pugui tirar endavant diverses campanyes de comunicació així com per finançar els diferents esdeveniments que organitza al llarg de l'any. És la primera vegada que la Iniciativa Publicitària (Inpub) rep una subvenció per part de la societat, tal i com va explicar un dels seus impulsors, Jean-Jacques Carrié. A banda, estan pendents d'una segona subvenció, en aquest cas del Comú d'Encamp, que estaria també al voltant dels 25.000 euros.

Els diners, juntament amb els que aporten tots els socis membres d'Inpub en una quota anual, serviran per seguir potenciant el Pas de la Casa i la desena d'esdeveniments que s'hi realitzen al llarg de l'any. Alguns d'ells els organitza la pròpia Iniciativa Publicitària, com la Braderie (que aquest any celebrarà la seva quarta edició), o l'SnowXperience, on els comerços del Pas aprofiten per donar a conèixer les darreres novetats en moda d'hivern i d'esquí.

L'SnowXperience se celebrarà aprofitant l'organització del Trofeu Andros, el proper 12 i 13 de desembre. Precisament aquest campionat de motor també s'endu una part del capital d'Inpub. Carrié va explicar que faran una campanya publicitària a mitjans francesos, a autobusos i també a la ràdio de regions com Tolosa, Perpinyà i Carcassona.

UNA FESTA DE LA MÚSICA / Els diners rebuts en forma de subvencions i els diners dels socis també serviran per organitzar un tercer esdeveniment, que buscarà el mateix que els dos primers: omplir de turistes i de compradors el Pas de la Casa. Encara està per decidir, però tot apunta que es farà una Festa de la Música. Els propers dies els membres d'Inpub es reuniran per acabar-ho de tancar, però la intenció és fer «alguna cosa important».

Carrié es va mostrar satisfet perquè ara disposen de més capital per organitzar esdeveniments. El motiu, han crescut en nombre de socis i per tant tenen més aportacions. Ara són una vuitantena però tenint en compte que alguns tenen més d'un establiment al Pas de la Casa «comptem amb l'afiliació d'entre 250 i 300 comerços», va explicar Carrié. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT