PUBLICITAT

La campanya Andorra a taula vol arribar als 7.500 menús

  • La cita arrenca el proper 1 de novembre en 41 establiments adherits
GLÒRIA GURDÓ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Una safata de ceps acabats de collir a la muntanya Foto: EL PERIÒDIC

La propera campanya de tardor d'Andorra a Taula arrencarà el primer de novembre i s'allargarà fins a finals de mes en 41 establiments adherits. El director de la Unió Hotelera (UHA), Òscar Julián, va explicar ahir que «ens hem tornat a fixar l'objectiu d'assolir 7.500 menús venuts», un miler més que la tardor de l'any passat quan les vendes van arribar als 6.300 menús venuts, però amb menys restaurants adherits a la promoció.

Per això, Julián va reiterar que «vist el nombre de restaurants que participen a la campanya aquest any i la condensació de la mateixa, pensem que és possible arribar-hi» i va afegir que «l'esforç en la promoció és molt més gran sobretot a les xarxes socials, que aquesta vegada se sumaran als canals habituals». I és que la promoció es farà a dues bandes, des la pàgina web d'Andorra Turisme i també des de les xarxes, un blog de l'Andorra a Taula i un concurs de fotografia Instagram. Aquestes accions s'afegiran a la impressió de 35.000 catàlegs que es repartiran a les bústies i als restaurants participants, a més de les insercions publicitàries a la premsa i ràdio locals. Tot i que Julián no va voler avançar el pressupost de la campanya gastronòmica, si que va reconèixer que va reconèixer que «cada any intentem fer més amb els mateixos diners» i va afegir que «evidentment sense l'ajuda d'Andorra Turisme, Andorra a Taula no existiria».

Julián va qualificar l'aportació de l'agència governamental de «consistent i directa» i la seva acció de promoció «imprescindible per consolidar una cita que ha de ser un referent per al visitant, oferint-li una oferta gastronòmica que ens identifiqui i sigui ben diferenciada».

Client Local / I és que Julián va admetre que el primer client de la campanya gastronòmica, Andorra a taula, és el client local. «El fort de la campanya, el volum de clientela més important és, sens dubte, el client d'Andorra», va dir. No obstant això, va afegir que «el nostre objectiu també és que el client de fora hi adhereixi, que es faci seva la campanya i repeteixi». Julián va explicar que «entenem que aquesta és la promoció que ens ajuda a fer Andorra Turisme, perquè la campanya arribi als turistes que ens visiten». En quant a la darrera edició de l'Andorra Taula, la primavera passada, Julián va recordar que «no es van assolir els objectius per ben poc» i va constatar que «de tota manera sempre funciona millor la campanya de tardor».

els menús / Els menús que proposen els 41 restauradors que participen aquest any a la campanya de tardor de l'Andorra a taula, es basen en el producte autòcton com ara els bolets, la trumfa, la carn de vedella d'Andorra amb denominació geogràfica protegida o bé els formatges i embotits de fabricació artesanal. Els menús ofereixen una forquilla de preus que va dels 22 als 30 euros, tot i que la mitjana se situa aquest any en gairebé 26 euros. Cada menú presenta un aperitiu, primer, segon i postres, amb la possibilitat de poder escollir entre dos plats a cada etapa del menú. Les begudes, ben entès, van a part. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT