PUBLICITAT

Fener Boulevard reivindica la condició de nou eix comercial

  • L'ACPR engega una campanya amb una nova identitat gràfica
JOSEP ROMERO
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Banderoles omplen el carrer Maria Pla de la capital dins de la campanya per potenciar l'eix comercial. Foto: ÀLEX LARA

El president de l'Associació de Comerciants de Prada Ramon i Maria Pla (ACPR), Joan Babot, va presentar ahir els eixos principals de la campanya que portaran a terme per promocionar la nova marca Fener Boulevard amb l'objectiu que l'espai es converteixi en un centre d'interès comercial i cultural a l'aire lliure per rellançar i incrementar-ne la freqüentació a la zona.

La iniciativa, que va sorgir de 16 empresaris, compta actualment amb l'adhesió de gairebé tots els establiments, aproximadament un 80% dels botiguers. Des de l'entitat es pensa que els propietaris que encara no s'han afegit «s'hi sumaran una vegada s'inicien les activitats lúdiques, culturals i comercials que es pensen posar en marxa en les properes setmanes, entre elles, un sorteig en vals de compra durant la temporada nadalenca».

Per fer realitat la nova identitat gràfica s'han instal·lat, des de fa una setmana, banderoles i tòtems que, a banda i banda, omplen les voravies des del carrer de la Unió fins al de Verge del Pilar.

EIX COMERCIAL /La campanya promocional de l'eix comercial, que té un cost d'uns 15.000 euros, pretén diferenciar-se dels altres espais com pot ser Vivand, de l'avinguda Carlemany «donat que aquí disposem de les voravies més amples del país i d'un pàrquing com el del Fener que està ben aprop».

La nova marca es crea establint sinergies entre els comerços de Maria Pla que s'identifiquen amb un nom, una zona i un tipus de comerç. És tracta d'una iniciativa privada on hi participen a parts iguals els propietaris i els comerciants del carrer que busquen fonamentalment que vinguin més persones i això es tradueixi en un increment de les vendes.

ACTIVITATS /De cara al primer trimestre del 2015, i abans de Nadal, es vol organitzar un mercat d'oportunitats amb activitats per als infants, que es puguin celebrar periòdicament, i una fira del vi novell. Al respecte, Babot, va indicar que s'estan actualment en negociacions «perquè puguin estar presents tant productors vinícoles del país com de fora».

Així mateix, s'aposta per potenciar les activitats que s'organitzin amb motiu de l'Andorra Shopping Festival, un espai que «ha estat confirmat per part del Govern». També s'està estudiant una activitat de cara al Nadal «diferent a la de l'any passat ja que enguany tenim una mica més de pressupost», va manifestar.

Babot va aprofitar la presentació de la campanya per referir-se, una vegada més, a les queixes més reiterades pels comerciants de Prada Ramon i Maria Pla, referides a la neteja i a la il·luminació. Però, la resposta del comú és «que passen a netejar sovint i que la il·luminació és la correcta». 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT