PUBLICITAT

Noves accions per promocionar l'oferta de l'esquí a l'exterior

  • Andorra Turisme i Ski Andorra renoven el conveni de col·laboració
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Venda de forfets a l'estand d'Ski Andorra a la fira de la capital. Foto: TONY LARA

Andorra Turisme i Ski Andorra han renovat el conveni de col·laboracio? iniciat la temporada passada, amb l'objectiu de realitzar accions conjuntes en mate?ria turi?stica i aixi?, augmentar la prese?ncia del Principat a l'estranger per promocionar l'oferta d'esqui?.

Segons detallen en un comunicat l'acord 2014/2015, signat pel president d'Andorra Turisme, Francesc Camp i el nou president de Ski Andorra, David Baro?, mante? les li?nies estrate?giques que es van marcar en l'acord anterior i que es centren ba?sicament en la promocio? conjunta del producte de neu en mercats internacionals.

Entre les principals actuacions previstes en destaca l'assiste?ncia a fires especialitzades en esqui? com l'Ski Show de Londres, o en d'altres com Vivons 100% Bordeaux, Fira de Vic, Kidexpo de Pari?s i Abreu Expo de Lisboa. A me?s, es realitzaran diferents accions de ma?rqueting a l'Illa Diagonal de Barcelona, al Centre Comercial Plaza Norte i al Centre Comercial Gran Plaza 2 de Madrid.

Alhora es reforc?ara? la prese?ncia d'Andorra i de les estacions d'esqui? als snowdome (pista d'esqui? coberta) de Birmingham, de Leeds i Northampton pel mercat brita?nic, i es mante? l'acord de ma?rqueting amb l'Stade Toulousain pel mercat france?s.

ALTRES ACCIONS/ A banda de les accions me?s tradicionals des del punt de vista publicitari en revistes i publicacions especialitzades en neu, s'han previst tres rodes de premsa conjuntes a Madrid, Barcelona i Tolosa per presentar la temporada d'hivern i les novetats de les estacions d'esqui? pero? sota un marc d'oferta global de pai?s.

PRESSUPOST/ El pressupost per gestionar aquests projectes e?s de 300.000 euros, dels quals Andorra Turisme n'aportara? 200.000 i la resta, 100.000, aniran a ca?rrec de Ski Andorra.

Tal i com establia el conveni anterior, en aquest acord tambe? s'especifica la creacio? d'una comissio? integrada per representants de les dues parts que es reuniran de forma perio?dica per tal fer un seguiment i balanç de les propostes dutes a terme.

Amb la renovacio? d'aquest acord es referma la voluntat de donar una cobertura global i unificada de l'oferta d'hivern amb un seguit d'actuacions coordinades amb Grandvalira i Vallnord. La prioritat e?s doncs promoure les marques d'Andorra, Grandvalira i Vallnord de manera conjunta. Malgrat això, aquest fet no implica que cadascuna de les parts no pugui dur a terme les accions individuals que consideri adequades per al compliment de les seves fites i objectius específics. Així, la marca Ski Andorra, serà d'ús exclusiu per les accions que l'entitat dugui a terme com a patronal.

TEMPORADA ANTERIOR / La campanya d'hivern passada va portar un 8,2% més de turistes, és a dir 91.000 més que la temporada anterior (es va passar d'1,1 milions a 1,2 milions). Un 6% més del previst inicialment (l'objectiu que es va fixar era del 2%). Espanyols i francesos continuen liderant el rànquing de visitants a les estacions d'esquí andorranes. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT