PUBLICITAT

Inúu impulsa un augment del 10% en la facturació de Caldea a l'agost

  • El nou espai quadruplica el nombre de visitants registrats
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Foto: TONY LARA

Inúu ha rebut prop de 5.000 visitants durant el mes passat, xifra que gairebé quadruplica el nombre d'entrades registrades durant el mateix mes del 2013. De la seva banda, Caldea ha aconseguit una freqüentació similar a l'assolida durant l'agost del 2013, amb prop de 34.000 visitants. En termes de facturació, l'agost es tanca amb un 10% per sobre de la xifra aconseguida durant el mateix període de l'any passat, gràcies a l'augment de l'afluència a Inúu.

L'agost s'ha tancat amb prop de 5.000 visitants a Inúu i 34.000 a Caldea. En el primer cas, aquesta xifra suposa quadruplicar el nombre de visites registrades l'agost del 2013, i en el cas del termolúdic, gairebé s'ha igualat la xifra del mateix mes de l'any passat. Pel que fa a la facturació, l'agost ha registrat un increment del 10% respecte al mateix període del 2013. I respecte a l'acumulat del gener a l'agost, l'increment ha estat del 7%.

Segons assenyalen els responsables del termolúdic en un comunicat, aquest creixement progressiu de la freqüentació a Inúu es deu a la nova estratègia de comunicació i comercialització del centre, així com a la bona rebuda dels nous serveis incorporats, com ara els tractaments facials Beauty Flash; la col·laboració amb el Dr. Bharat Negi, que ha portat a Inúu les tècniques més depurades de l'Ayurveda; o les jornades tailandeses pilotades per dues professionals especialitzades en aquesta tècnica de massatge oriental.

Més accions de promoció / Pel que fa als propers mesos de l'any, la direcció dels centres continuarà treballant en el desenvolupament de noves accions d'street màrqueting com la que s'ha activat durant aquest estiu als principals punts de trànsit de turistes.

A banda, reforçarà l'acció comercial a Espanya i a França, mercats on estudia llançar una campanya publicitària per impulsar la demanda. El nou club de Caldea-Inúuel Sens Sport Thermal Club, també serà el protagonista de la tardor amb una campanya especial de llançament que té com a objectiu la captació de nous socis.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT