PUBLICITAT

Carchat abandona quan tenia el títol del Grup N

EL PERIÒDIC
PONFERRADA

El trencament de la corretja de l’alternador en el final del penúltim tram del Ral·li del Bierzo va significar l’abandonament de Joan Carchat i Claudi Ribeiro en la prova del Campionat d’Espanya de ral·lis d’asfalt (CERA). En el moment de l’adéu de Carchat, amb el seu Mitsubishi Lancer Evo X, el pilot andorrà liderava el Grup N, cosa que l’hagués deixat el títol a tocar, era segon entre els Mitsubishi i tercer de la classificació general.

El ral·li va començar de la millor manera quan en els primers temps Carchat ja era entre els millors. Dominava el Grup N i era segon en monomarca Evo Cup, i ocupava la 5a posició en la general. Quan tot semblava de cara, però, va arribar el trencament de la corretja de l’alternador i l’adéu prematur, quan només restava una especial per a la finalització del Ral·li del Bierzo. «En els últims metres del penúltim tram el cotxe va començar a tenir problemes d’electricitat», va explicar Carchat. «En l’enllaç vam veure que la corretja de l’alternador s’havia trencat, lògicament no podíem arreglar-ho i vam haver d’abandonar», es va lamentar el pilot ordinenc. «És una pena però sabem que aquestes coses poden passar», hi va afegir, «i ara només ens resta pensar en la pròxima cita, el Ral·li del Ferrol», que se celebra ja en el mes d’agost per tancar el que els pilots anomenen ‘l’etapa gallega’ del Campionat d’Espanya. En aquesta cita, Carchat haurà de recuperar terreny.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT