PUBLICITAT

L''Smart Country' s'enfocarà sobretot a les compres

  • Vol ser un complement a l'oferta de fora de temporada
@PeriodicAND
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Budzaku durant la seva conferència al Fòrum, ahir Foto: TONY LARA

Andorra Telecom i Andorra Turisme segueixen treballant en l'aplicació de l'Smart Country que s'havia de llençar al mercat cap al primer trimestre d'aquest any. Segons va exposar el gerent de la societat pública de turisme, Betim Budzaku, l'objectiu d'aquesta eina és «generar vendes i millorar l'experiència» dels visitants. A diferència del web i altres eines tecnològiques que busquen «despertar la curiositat» entre els turistes perquè passin uns dies al Principat, l'aplicació es veu com un «acompanyant» que «faciliti el shopping», va indicar. També per això, va apuntar, no hi ha un termini fix per posar en marxa l'aplicació sinó que s'adreça als clients que vénen en un moment donat, com pot ser al novembre o al maig, amb un motiu principal que són les compres.

Budzaku va fer aquestes declaracions en el marc del simposi de vendes del Fòrum d'Empresa d'Andorra Telecom, que va explicar l'ús que fa la societat de la tecnologia aplicada a la venda i quin és el rol d'una agència de turisme en aquest àmbit. Budzaku va parlar dels canvis que han impulsat per usar aquestes eines que permeten un millor impacte, un target més concret i optimitzar el pressupost. Les claus que van apuntar des d'un principi, va dir, són el contacte constant amb el client i una visió de 360 graus. En aquest sentit, l'aplicació de les tecnologies permet generar contactes i fer vendes, donar més informació sobre la destinació i «millorar l'experiència del client», perquè aquest al seu torn el recomani a altres que no el coneixen.

Tornant a l'Smart Country, el gerent d'Andorra Turisme va considerar que és «un repte important» perquè fins ara les campanyes volien atraure visitants nous i l'aplicació vol oferir «avantatges dels comerços, generar vendes i millorar l'experiència». L'eina també s'inclourà en les futures campanyes perquè els comerços també puguin introduir les seves ofertes, va informar l'ANA.

Fora de temporada / La seva posada en marxa, segons Budzaku, tampoc corre massa pressa ja que esta «més enfocada a generar vendes quan els turistes vénen per comprar», és a dir, per als clients que vénen en temporades específiques com al novembre o al maig, quan la principal activitat són les compres. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT