PUBLICITAT

Objectiu: un 20% més de visitants

  • Grandvalira ja escalfa els motors de l'estiu, proposant més Bike Park i millor oferta familiar
CLARA GARNICA
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Jordana, Torreño i Blanch presenten l'oferta d'estiu a Grandvalira, ahir a l'Andorra Park Hotel Foto: TONY LARA

Grandvalira va acabar l'hivern amb molt bon gust de boca i s'ha posat entre cella i cella que aquest optimisme s'ha de mantenir també durant l'estiu. Per aquest motiu, i després d'uns anys en què s'anava per separat, l'estació torna a agrupar l'oferta estival d'Encamp i de Canillo sota la seva marca. I també per aquest motiu ha fet alguns retocs tot i que sense variar l'essència de la seva proposta: Bike Park per una banda, i oci familiar per l'altra. L'objectiu és optimista, i vol estar a l'alçada de l'hivern: créixer entre un 20 i un 25% respecte a l'any passat.

Per aconseguir-ho, algunes de les novetats, presentades ahir, són la possibilitat de fer excursions amb guia de muntanya des de Grau Roig i la possibilitat de conèixer com era la vida de pastor al passat a través de les explicacions d'un guia que estarà situat a l'Orri de Cubil, tal i com va explicar el conseller menor d'Encamp, Ramon Jordana. L'oferta encampadana es completa amb el Funicamp (que oferirà 2x1 a través de les xarxes socials) o les excursions en 4x4 entre Solanelles i Pessons.

Pel que fa a Canillo, el director de Grandvalira-Ensisa, Conrad Blanch, va voler destacar la renovació de la pista Roller Coaster del Bike Park, que s'afegeix als 13 itineraris de free ride i «als més de 70 quilòmetres de cross country per a tots els nivells», és a dir, de recorreguts no tancats per les pistes de Grandvalira que a l'hivern es reserven als esquiadors. Blanch també va explicar que el Bike Park acollirà dues competicions: la Cronocova, més amateur, i la Copa Catalana de DH.

Però la gran proposta estrella de Canillo, segons va reconèixer el propi Blanch, és el camp de golf de Soldeu, a 2.250 metres, que aquest estiu presentarà una gespa «més forta» que mai. Es tracta d'un camp «que ja està consolidat», i que a més també serà la seu de diverses competicions. Obrirà el proper 28 de juny i ja no tancarà fins finals de setembre, sempre i quan les condicions meteorològiques ho permetin.

El 28 de juny també serà el moment de l'obertura del Bike Park, mentre que el Family Park de Canillo obrirà les seves portes el cap de setmana següent, va explicar el director de màrqueting de Grandvalira, Alfonso Torreño, juntament amb el Karting Marc Gené El Tarter, que repeteix respecte a l'any passat. Pel que fa al Funicamp, obrirà el 26 de juliol.

Pel que fa a preus, s'han adequat els del Family Park, al forn de Canillo, «per fer les activitats més competitives», va assegurar Blanch. A Encamp, en canvi, s'ha optat per pujar l'entrada del Funicamp, dels 6 als 8 euros.

En resum, Grandvalira vol créixer en visitants estivals a partir d'una «oferta molt completa, del Pas de la Casa fins a Encamp, per la família, per la gent jove i també per la gent gran», va plantejar Torreño, «per donar continuïtat al que oferim a l'estiu». Ja s'han previst campanyes de comunicació a Espanya i França, el mercat proper al que aspira Grandvalira, per arribar a aquest 20% d'increment. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT