PUBLICITAT

Turisme aposta per repetir el Red Music però «no a qualsevol preu»

  • Budzaku creu que cal suport privat i una promoció més àmplia
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Level 42 en el concert inaugural, divendres passat Foto: ÀLEX LARA

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, va indicar ahir que encara han de fer recompte de les entrades de l'Andorra Red Music venudes als diferents punts i, per tant, encara han de fer la valoració global de l'impacte del festival. va destacar l'increment notable de vendes dels darrers dies amb les promocions, tot i que va afirmar que en aquests esdeveniments hi ha un component alt de decisions de compra d'última hora. Les opinions del públic i dels artistes són molt positives, i també dels cellers i restauradors i per això la voluntat és repetir l'esdeveniment però «no a qualsevol preu», va dir. De fet, Budzaku va admetre que el festival «no es pot autofinançar» i per això caldrà valorar quin volum de despeses pot assumir Andorra Turisme, si s'han d'incloure més patrocinadors privats i aprofitar la segona edició per definir el projecte abans i començar a comunicar amb més temps.

Impacte global / Amb les bones valoracions del públic, dels artistes i dels cellers i restauradors, queda tancat el balanç d'ingressos i despeses. Andorra Turisme no disposa encara de totes les dades per conèixer l'impacte global de l'esdeveniment però s'han començat a fer les primeres reflexions.

Un cop reconegut l'excés de confiança inicial en les vendes i la dificultat per posicionar un festival com aquest el primer any, el gerent d'Andorra Turisme creu que cal veure per què no es van complir els objectius de públic. Un factor podria ser el preu, però també han de valorar si es va començar tard la promoció, si el segment de població al que es dirigien era l'adequat i quins van ser els factors que van fer recuperar les vendes les darreres setmanes. udzaku va admetre que les promocions podrien ser un motiu però també va assenyalar que hi ha un efecte de venda d'última hora.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT