PUBLICITAT

El Workshop Pirineus permet fer 500 trobades comercials

  • La trobada reuneix a unes 55 empreses i entitats catalanes
EL PERIÒDIC
CASTELL DE MUR

Periodic
El workshop celebrat a Cellers, ahir. Foto: DIPUTACIÓ DE LLEIDA

Cellers, al Pallars Jussà, va acollir ahir una nova edició de la jornada de comercialització Workshop Pirineus, organitzada per l'Agència Catalana de Turisme per mitjà de la marca Pirineus, a la qual pertany el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. La jornada va tenir la participació d'una vintena d'operadors turístics i de 55 empreses i entitats catalanes amb oferta turística vinculada als Pirineus. La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, i uns 30 empresaris i representants turístics de les comarques del Pirineu de Lleida van participar a la jornada. Els empresaris van mantenir prop de 500 entrevistes personalitzades amb els diferents agents turístics, informa l'ACN.

Els empresaris catalans van tenir l'oportunitat de contactar amb operadors turístics especialitzats en senderisme, turisme actiu i producte de muntanya procedents d'Alemanya, el Benelux, Israel, Portugal i també de la resta d'Espanya.

L'objectiu principal del Workshop Pirineus és motivar els operadors i els agents de viatges perquè programin la zona pirinenca i que aquells que ja ho fan n'ampliïn l'oferta Els operadors turístics també duen a terme un viatge de prospecció per conèixer l'oferta del territori. Aquest any, els operadors han pogut gaudir de diverses propostes com ara excursions al congost de Mont-rebei, a la Vall Fosca.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT