PUBLICITAT

5.000 persones assisteixen al festival Andorra Red Music

  • Budzaku admet que no ha cobert el 50% de les despeses
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
El saxofonista nord-americà Maceo Parker Foto: ÀLEX LARA

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, va fer ahir un primer balanç de l' Andorra Red Music. El festival va aplegar unes 5.000 persones a la plaça del Consell General i la resposta del públic i dels artistes va ser molt bona, segons va manifestar Budzaku al programa Andorra Actualitat de Radio Nacional d'Andorr, i va afegir que la xifra d'assistència va ser «més interessant» del que apuntava la previsió dels darrers dies. Així doncs, el gerent d'Andorra Turisme va dir que estan «molt contents» amb els continguts i amb la reacció del públic. Tot i així, va reconèixer, esperaven recuperar el 50% de la inversió amb la venda d'entrades i no hi arribaran: «no arribarem perquè vam abaixar els preus», va admetre el gerent d'Andorra Turisme. Com ja va apuntar un parell de dies abans del festival, el preu era «més car del que el públic esperava» i potser no es van tenir prou en compte les despeses d'hotels, viatge, etc.

Budzaku va afirmar que estaven «massa confiats en l'èxit del festival» perquè tenien el Cirque du Soleil com a referència. Per això, va reconèixer, van pensar que «no faria falta tant d'esforç publicitari i promocional i vam començar tard». Amb tot, va remarcar la «capacitat de reaccionar» per fer un festival «amb possibilitat de vida l'any vinent».AIxí doncs, per a la propera edició han de definir del tot el format del festival, si serà de dos o tres dies, un cap de setmana o diversos caps de setmana i els artistes que formaran part del cartell.

SUPORT AL FESTIVAL/ Per altra banda, tant dins com fora del recinte del Consell General, l'acceptació de la proposta gastronòmica de l'Andorra Red Music va ser molt ben acollida. Segons va explicar a l'ANA el president de l'Associació de Comerciants del Centre Històric i responsable de diversos establiments, Miquel Canturri, «s'ha treballat molt, a les nits hi ha hagut molts restaurants plens i dins del recinte també han funcionat». Els cellers presents a les carpes de l'aparcament del Consell van considerar també que la participació al festival els ha permès sobretot «reforçar marca i donar-te a conèixer».

Així doncs, «una sensació molt bona», tal i com va resumir el president de l'Associació de comerciants del Centre Històric. Segons va dir el representant del grup Gong, Marc Mallat, la participació en el festival va suposar per als establiments «més promoció i conèixer-nos tots». «Poden escoltar bona música i venen aquí i agafen alguna cosa de menjar», va explicar

Així doncs, Canturri va demanar al Govern i a Turisme que segueixin apostant pel festival. «Des de l'associació hi donarem suport perquè ens sentim implicats», va dir, «crec que hi ha hagut alguna mancança i durant l'any que ve tenim tot l'any per rectificar i fer-ho millor», va afegir.

Els cellers presents al recinte de l'Andorra Red Music van destacar igualment la «bona acceptació» de l'activitat i la combinació del vi i la música per un segment de públic determinat. Com va manifestar la representant d'Agropecuaria Les Pletes, del Celler Bregolat, Gemma Capell, els va ajudar a «reforçar venda però sobretot reforçar marca».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT