PUBLICITAT

El festival Andorra Red Music «no assoleix els objectius fixats»

  • S'han venut 1.600 entrades i se n'ofereixen 2.500 diàries
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La presentació de l'Andorra Red Music, el passat mes de març. Foto: ÀLEX LARA

El festival Andorra Red Music, «amb 1.600 entrades venudes a data d'avui, no està assolint els objectius que s'havien fixat». Així de contundent es va manifestar ahir Andorra Turisme, que va afegir que s'han posat en marxa «diferents actuacions per diversificar els punts de venda d'entrades i reforçar la promoció de l'esdeveniment».

La societat va justificar el baix nivell de venda d'entrades per «les dificultats per posicionar un nou espectacle d'aquest tipus enmig d'una àmplia oferta de festivals i concerts en aquestes dates i l'estiu». També van confiar que es compleixin les previsions que «una part important de la reserva i compra d'entrades per a esdeveniments d'aquestes característiques es realitza a última hora». Queda poc més d'una setmana per l'inici del festival, els propers 6, 7 i 8 de juny.

D'entre les accions per intentar promocionar més el festival, s'han ampliat els punts de venda. En paral·lel, s'ha reforçat la comunicació dins del pla de mitjans de la campanya d'estiu a Espanya i França.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT