PUBLICITAT

AnyósPark repeteix en el calendari amb el Torneig Automòbils Pyrénées

  • La competició es disputarà del 22 al 25 de maig i aplegarà 92 participants
EL PERIÒDIC
ANYÓS

Periodic
Membres d'Anyós i Mercedes que organitzen el troneig, ahir. Foto: X. FARRAN

AnyósPark repetirà per segon any en l'extens calendari del Mercedes Tour, que està format en aquest 2014 per 32 tornejos –29 de pàdel i 3 de tennis) i que preveu la participació d'uns 4.300 jugadors.

La cita massanenca té previst aplegar 92 participants, dels quals en la categoria femenina ja hi ha ple i de la masculina falten encara algunes places que s'espera ocupar abans del divendres a la nit, quan es tanquin les inscripcions. Això sí, el joc està restringit als socis del club i als clients de la marca automobilística, sempre i quan siguin amateurs i tinguin més de 21 anys. La franja d'edat, per cert, s'ha ampliat, ja que l'any passat era de 26 i es manté de moment una normativa que eludeix tenir estrelles d'aquest esport i es manté de caràcter social, potenciant la seva pràctica lluny de l'alta competició.

El Torneig Automòbils Pyrénées es desenvoluparà mitjançant un sistema d'eliminació directa i progressiva en partits als millors de tres sets i amb aplicació de tie-break si és necessari. Hi haurà recompensa per a tots els participants, amb una selecta gamma de regals com pilotes, gorres, polos, motxilles personalitzades, polseres, pales, fundes o trofeus als millors classificats però és que a més, els clients de Mercedes-Benz millors classificats disposaran d'invitacions per participar en la Final Nacional Espanyola de pàdel, que es disputarà al setembre.

CLÍNIC DE RAMIRO CHOYA / Entremig de la competició hi haurà temps perquè l'última jornada –diumenge 25 al matí– hi hagi un clínic de luxe a càrrec de l'espanyol Ramiro Choya, un prestigiós exjugador que actualment entrena a diverses de les millors exponents del World Pádel Tour. «Un luxe tenir-lo aquí perquè ens doni consells», advertia el director esportiu de la prova, Gastón Bianchi.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT