PUBLICITAT

Vuit empreses creen una marca per promocionar el territori

  • Experiències Pirineus ofereix activitats d'ecoturisme familiar
EL PERIÒDIC
LA SEU D'URGELL

Periodic
La presentació d'Experiències Pirineus per part dels responsables Foto: ACN / FERRAN GARCIA QUERALT

Vuit empreses de l'Alt Urgell i la Cerdanya han creat una marca, Experiències Pirineus, per tal de promocionar el territori i vendre de forma conjunta ecoturisme familiar. A través d'Experiències Pirineus, les diferents marques que la formen, vendran els seus productes i faran promoció del territori. Un dels responsables de la marca, David Manzanera, ha explicat que es podran fer activitats des de «fer turisme per la Seu amb trica, un patinet elèctric, veure ocells al mirador de lletó o llençar-se amb tirolina». Per a Experiències Pirineus no és tant important el producte que es ven, si no com es ven, es promociona, s'ensenya i es divulga el territori.

Les vuit empreses que conformen Experiències Pirineus disposen d'una pàgina web de promoció conjunta mitjançant la qual es divulgarà les diferents activitats i «experiències» que cadascú fa. Manzanera afirma que «era necessària una marca que aglutines tots els productes que es venen a la comarca, amb un mínim d'activitat».

Les vuit empreses que conformen la nova marca són tres hotels: Hotel Andria de la Seu d'Urgell; Hotel Muntanya de Prullans; i Cal Ponsa, una casa rural d'Arfa. En relació a diferents activitats hi ha cinc empreses: Aubèrria, empresa dedicada a la divulgació ornitològica; Equànima, serveis de coaching i formació amb cavalls; Parapent Organyà; Pirineus Outdoor, empresa de lleure i aventura; i Socarrel emocions, empresa de servei de bicicletes elèctriques, informa l'ACN.

No són activitats / Manzanera diu que «el projecte Experiències Pirineus, vol promocionar el territori i fer que les nostres empreses tinguin un públic que ara no tenim, volem oferir un producte diferent i de qualitat». En aquest sentit, Manzanera, assenyala que «volem vendre experiències, no activitats, volem un mínim de qualitat, promocionem tots els productes que estan englobats en aquesta marca».

Experiències Pirineus vol oferir ecoturisme familiar de manera que cada empresa ofereixi la seva activitat una mica més enllà de la pròpia activitat, «que es faci de forma divulgativa, formativa i de promoció del territori», diu Manzanera.

No és un grup tancat, si no obert, Manzanera afirma que «estem disposats a créixer i augmentar amb altres empreses, només s'ha de complir amb el decàleg de qualitat que tenim».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT