PUBLICITAT

Un espectacle d'alçada

  • La carpa de l'escenari s'enfilarà fins a 19 metres i els artistes faran més actuacions aèries
  • A partir del 2 d'abril podran demanar entrades gratuïtes els que es van registrar l'any passat
LAIA F. MAROT
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Una de les imatges del proper espectacle Cirque du Soleil al Principat: ?Scalada.Mater Natura', que es van presentar a la roda de premsa d'ahir Foto: ANDORRA TURISME

Una barreja de Viatge al centre de la Terra i El Somni d'una nit d'estiu, i com a leitmotiv, els elements naturals del país. El pròxim espectacle de Cirque du Soleil a Andorra, que porta per títol Scalada. Mater Natura, explicarà la història de dos excursionistes que arriben al Principat, passejant per un bosc frondós, la terra tremola i els engoleix; arribaran a «un indret fantàstic, el començament de tot, la font de la vida. Aquí hi viuen tres Muses benèvoles, que representen les valls on s'origina la majestuosa Valira. Aquestes Muses ajudaran als nostres protagonistes a emprendre un viatge iniciàtic per un decorat ple de màgia i amb un gran poder transformador». I com a tot bon relat, una moralina: «al llarg de la seva aventura contemplativa, a poc a poc senten que tenen la responsabilitat de dur a terme una missió de vital importància: preservar Andorra en la seva màxima esplendor i fer que el món sencer conegui la seva gran bellesa».

Enric Torres, director de Producte i Nous Projectes d'Andorra Turisme va explicar ahir, juntament amb el ministre Francesc Camp, que aquest any han tingut més temps per preparar-s'ho i el «visual estarà més treballat». Canvia el coreògraf general, que serà Stéphane Boko (l'any passat era el segon coreògraf), l'espectacle el formaran 32 artistes, «gairebé el mateix nombre que l'any passat» però «no seran els mateixos» i «hi haurà molts més números aeris», donant més pes als «espectacles d'alçada», amb una carpa que s'enlairarà fins al 19 metres – sis més que l'any passat. Un altra de les novetats serà l'animació prèvia a l'espectacle amb els artistes de Cirque.

SISTEMA DE RESERVES/ Com ja va anunciar Andorra Turisme aquest any hi haurà més funcions, concretament 17, i més places assegudes – de les 85.000 entrades, 34.000 seran assegudes i 51.000 de peu. Segons va informar Torres, el 58% de les assegudes ja estaven compromeses a dia d'ahir: 12.592 per als allotjaments d'Andorra que faran els packs, 5.131 per agències de viatge i 2.325 de peticions d'altres empreses, pendents de confirmació.

Tal i com va explicar el director de Nous Projectes, pel que fa a les entrades gratuïtes (de peu) aquest any es prioritzarà per la reserva de places els usuaris que ja es van registrar l'any passat – uns 54.000 registres dels quals van poder aconseguir entrada 14.600–, als quals se'ls hi obrirà l'accés al registre a partir de demà. El dia 5 de maig serà el torn de les pre-reserves d'usuaris registrats i el 16 de maig el de pre-reserves al públic en general. Pel que fa a les places assegudes, el dia 2 d'abril serà l'obertura del procés de reserva d'entrades garantides per als establiments i agències i el dia 5 s'iniciarà la reserva entrades on request (a petició) per els mateixos. Les entrades de compra per al públic en general no s'obriran fins a principis de juny.

Pel que fa a les entrades per al públic del país, Torres va recordar que tornaran a estar limitades al 31 % com l'any passat, ja que «l'objectiu es atreure turistes i generar pernoctacions», tot i així, l'augment de funcions i places també repercutirà en un augment de les entrades, que arribaran a les 16.000, «un 45% més que l'any passat».

Torres també va explicar que s'han aportat millores al procés de reservar per evitar els problemes de l'edició anterior, entre elles el seguiment acurat del contingut dels correus abans del seu enviament per evitar spams o l'ampliació a tres servidors per assegurar el manteniment de tot el sistema de prereserves i l'enviament dels butlletins. Un altra de les novetats importants és que la reserva funcionarà des de qualsevol tipus de dispositiu: web, mòbil i tauleta.

PROMOCIÓ/ Com la passada edició, Andorra Turisme durà a terme una campanya online i offline, la primera, a través de les xarxes socials comença avui, la campanya interna amb tríptics i lones començarà el dia 14 d'aquest mes, i la campanya a través de TV, radio, premsa escrita, etc. als mercats espanyol, francès, rus i anglès, entre d'altres, s'iniciarà a partir del 7 de maig. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT