PUBLICITAT

La marató tanca inscripcions amb 707 corredors apuntats

  • La cursa nova és la segona que fa ple, per darrere de la Ronda dels Cims
I.MOURE
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Dos corredors a punt de creuar la meta a Ordino, en l'AUTV 2013 Foto: tony lara

La nova cursa per a l'Andorra Ultra Trail Vallnord (AUTV) 2014, la marató, ha tancat inscripcions. És la segona, per darrere de la Ronda dels Cims, que assoleix la xifra màxima i sembla que va camí de ser un dels puntals de la gran cursa andorrana. És una distància que s'està posant de moda i substituir-la pel trail ha estat tot un encert per a Cimc Màgics.

Finalment l'organització ha acceptat 707 corredors tot i que el límit estava en 650. La Ronda, tancada el mes passat, compta amb 350 inscrits i les altres dues, el Mític i el Celestrail, van a mig camí: tenen un màxim de 650 places i compten amb poc més de 300 cadascuna. El mateix temps de marge i fins i tot més té el solidaritrail, amb menys d'un centenar.

SUPERANT-SE EN EL RITME / L'AUTV cada edició es supera en xifres. Aquest any no ha estat menys i a dia d'avui ronda els 1.800 inscrits, uns 500 més que l'any passat per aquestes dates. Va, com es preveia, camí d'arribar als 2.500 corredors, el sostre de participació amb l'estructura organitzativa que hi ha actualment. Ahir mateix es va inscriure un corredor del Brasil que feia ascendir a 34 les nacionalitats que es donaran cita a les muntanyes del Principat del 10 al 13 de juliol vinents. Així doncs també hi ha rècord en països, xifrat en l'any passat en 33.

LA RONDA PER ETAPES, SENSE LÍMIT / L'altra gran novetat de l'AUTV 2014 és la Ronda dels Cims en set etapes i no a mode de carrera, sinó d'excursió, mitjançant la qual es busca donar la volta a Andorra amb el mateix recorregut que la carrera d'ultrafons (170 quilòmetres) desglossat en set dies. La Ronda per etapes, però, serà del 24 al 30 d'agost i té places ilimitades. Les inscripcions ja són obertes i es pot trobar tota la informació al seu web o a les xarxes socials.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT