PUBLICITAT

Caldea i Inúu se sumen al 'Cocktail & Shopping' i ofereixen descomptes

  • La campanya reuneix 15 hotels, 25 restaurants i 100 botigues
G. GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Els tiquets de la campanya "Cocktail & Shopping" de Vivand, ahir. Foto: ÀLEX LARA

Els espais temolúdics Caldea i Inúu se sumen a la campanya Cocktail & Shopping de Vivand que té una durada de gairebé quinze dies fins el proper 6 d'abril. El conseller de Turisme del Comú d'Escaldes-Engordany, Eduard Molné, va presentar ahir la campanya que tot i haver debutat continua oberta a les aportacions dels operadors. Així, Molné va reconèixer que «en l'última reunió de la taula de dinamització ens van demanar que editem el llistat de tots els establiments adherits, botigues, restaurants i comerços per entregar-lo juntament amb el tiquet de compra als clients dels establiments, cosa que farem immediatament». Si aquesta mesura tindrà la missió de comunicar al possible comprador de fora quins restaurants i quins hotels de la parròquia participen en la promoció, a més del centenar de comerços que hi estan adherits –gairebé la totalitat–, el comú també ha repartit uns adhesius distintius que tots els establiments implicats en la campanya poden col·locar a l'aparador o a la porta d'entrada, de manera que el públic els pugui identificar ràpidament.

El funcionament de la campanya és senzill gràcies a dos colors, el vermell i el verd, que diferencien els dos tipus de tiquets que s'hi entreguen. Tots dos s'obtenen amb una compra mínima de 20 euros. El vermell l'ofereixen els comerciants per obtenir un còctel gratuït i un 10% de descompte en la nota dels restaurants, i el verd l'ofereixen els restaurants per obtenir descomptes i regals a les botigues. Tots dos tiquets ofereixen, a més a més, un 20% de descompte en els hotels adherits de la parròquia, a condició de que la pernoctació es contracti directament a l'establiment hoteler sense reserva prèvia .

Termoludisme / Molné va agrair l'adhesió del centre termolúdic a la campanya que ofereix descomptes de 5 i 10 euros en l'entrada general de Caldea i Inúu, respectivament. Uns descomptes que es tradueixen en uns percentatges força interessants que van del 15% al 20% en funció de l'entrada. Molné va destacar que la implicació d'un dels majors atractius turístics de la parròquia és molt positiva per a la dinamització de Vivand, «sobretot en un moment ben conegut pels comerciants en que s'acaba la temporada d'hivern i iniciem el pitjor període de l'any». I va concloure que «aquesta campanya també va dirigida a la gent del país».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT