PUBLICITAT

El Club de Marketing posa bona nota a Andorra Turisme

  • Destaquen «la valentia de posar en marxa coses noves» dels darrers anys
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Un moment del dinar, ahir. Foto: ANA / G. L. T.

El Club Marketing fa una valoració molt positiva de la tasca que s'està fent els darrers anys des d'Andorra Turisme. Ahir, representants de l'entitat van celebrar un dinar amb Betim Budzaku, el gerent d'Andorra Turisme, i van analitzat algunes de les accions i campanyes dutes a terme els darrers mesos. Des del Club de Marketing, el seu president, Antoni Miralles, va destacar que Andorra Turisme ha fet un gran canvi en els darrers anys, ja que «el màrqueting ha agafat el seu paper, que és el de dimensionar i mesurar cada cosa que es fa, de manera que tinguem clar què s'està fent i què aconseguim amb tota aquesta promoció que es fa del país», va informar l'ANA.

Miralles va afegir que «ara mateix calen estudis que ens permetin trobar alternatives per aconseguir el que volem: que vinguin més turistes, que passin més nits i que la despesa sigui més important». Per tot plegat, el president del Club de Marketing va lloar la tasca feta per Budzaku i el seu equip, ja que considera que han tingut «la valentia de posar en marxa coses noves» i de buscar noves alternatives».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT