PUBLICITAT

Naturlàndia tancarà l'any amb el 30% més de negoci

  • Les expectatives marquen superar els dos milions d'euros a finals de l'exercici
  • Els vuit primers mesos ja superen en el 2% el facturat en tot l'any passat
PEPA GALLEGO
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
Uns turistes es diverteixen amb el muixing, el passat mes d'agost. Foto: ORIOL LLAURADÓ

Encara falta saber com funcionarà el pont d'octubre, la Mercè i la Puríssima, però el director de Naturlàndia, Ricardo Masegosa, ja va anunciar ahir que preveu tancar l'any amb un volum de negoci entre el 25 i 30% superior al del 2009. De fet, els vuit primers mesos de l'any ja supera en el 2% el total de volum de negoci de tot l'any passat. Davant d'aquestes xifres positives, les expectatives es marquen en superar els dos milions d'euros a finals d'any.

El mes d'agost es pot dir que és el període més important per fer balanç per a Naturlàndia, ja que l'any passat, per exemple, va suposar el 30% de la facturació de tot l'any. "Els números han estat il.lusionants i contundents, és un projecte ja real i amb gran captació", va remarcar Masegosa.

EL TOBOTRONC CEDEIX
TERRENYPel que fa al producte estrella, el Tobotronc va perdent pes específic en el total del volum de negoci. Segons les dades s'ha reduït a l'agost en el 10%. "Aquesta dada és positiva perquè vol dir que la resta d'activitats van adquirint més pes", va dir Masegosa. De fet, les activitats van augmentar el mes passat el seu volum en el 43%. Tot i això durant l'agost han estat 39.447 els viatges al Tobotronc (una mitjana de 1.270 viatges diaris), 3.280 més que durant l'any anterior, o el 9% més.

Les activitats que han tingut un millor èxit en aquest període han estat el tubbing, amb més del 170%, ja que l'any passat va tenir problemes tècnics, el paint-ball, amb més del 150%, el tir amb arc, amb més del 72%, els cavalls amb més del 60% i les activitats de motor, com els quads i les infantils amb el 29% més. Pel que fa al muixing, com a novetat d'aquest any Masegosa va explicar que en agost va tenir un total de 431 viatges.

Pel que fa a les expectatives marcades, Masegosa va anunciar que es vol superar els dos milions d'euros en volum de negoci a final d'any. Per marcar-se aquesta fita, des del parc es vol treballar per atraure més públic andorrà en èpoques baixes, fomentar activitats familiars i potenciar l'esquí nòrdic com activitat escolar, així com productes corporatius i per a la tercera edat. Masegosa a més va destacar que cal treballar en el públic de Lleida, ja que segons les dades de la web, els visitants són la majoria de Barcelona, però també de Madrid i de Tarragona.

L'ENTRADA A SKI ANDORRA Des de Naturlàndia estan en negociacions per poder formar part d'Ski Andorra, tot i això, el seu director va dir que aquest fet no es produirà en els pròxims mesos, "perquè és més complicat i suposarà més temps", segons les seves paraules. Així doncs queda pendent el possible forfet conjunt amb la resta de dominis esquiables. Tot i això, Masegosa va explicar que per a la pròxima temporada es faran actuacions conjuntes puntuals. Pel que fa a l'ampliació del projecte futur del parc, el director va manifestar que amb les xifres de facturació aconseguides i l'ampliació de capital que es preveu serà una realitat per a finals de l'any vinent. [email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT