PUBLICITAT

Andorra Turisme farà accions de màrqueting als aeroports francesos

  • Es col·locarà una bola de neu gegant, la imatge de la campanya d'aquest any
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La bola de la neu col·locada a l'aeroport de Tolosa. Foto: EL PERIÒDIC

Andorra Turisme vol potenciar les accions de captació de visitats a França, i per això s'han previst accions d'street marqueting als aeroports de Bordeus, Tolosa i Montpeller durant una setmana a cada un. Segons va informar ahir Andorra Turisme seran accions molt vistoses destinades a captar l'atenció dels viatgers.

En cada un dels aeroports es col·locarà una bola de neu gegant, que és la imatge de la campanya d'hivern d'aquest any, i paral·lelament unes hostesses repartiran informació sobre l'oferta turística d'hivern a Andorra. Així, es vol captar l'atenció dels usuaris i proporcionar informació perquè puguin planificar les vacances del mes de febrer i les estades d'hivern a Andorra en general.

A més a més, s'aprofita la setmana de vacances escolars que es fa al país veí del Nord, quan és habitual que les famílies busquin destinacions d'esquí.

D'altra banda, demà el ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, i el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, oferiran una roda de premsa a París per donar a conèixer l'oferta turística del país i concretament el nou espectacle del Cirque du Soleil.

Andorra Turisme disposarà d'un pressupost de 13,8 milions d'euros per a la promoció turística del 2014 amb l'objectiu d'atraure un 2,3% més de visitants que el 2013, fins a arribar als 7,8 milions de visitants.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT