PUBLICITAT

Un concurs per a la imatge de marca

  • La CCIS premia els millors aparadors del país entre 92 establiments participants, tot un rècord
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
L'aparador de Santos Espais Interiors, guanyador del primer premi en la categoria general. Foto: EL PERIÒDIC

Aquesta setmana passada, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis (CCIS) va entregar els premis del concurs d'aparadors de Nadal que convoca cada any. Si el missatge nadalenc és a la base del concurs, aquesta vegada el jurat també va tenir en compte altres qualitats com ara l'originalitat, l'impacte comercial, la qualitat artística, el missatge nadalenc i el respecte pel medi ambient, concretats en cinc premis més, que es van afegir al primer, segon i tercer premis de l'apartat general. L'increment de guardons també va anar acompanyat però, d'un gran increment de la participació, segons va explicar la directora de la CCIS, Pilar Escalé. I és que per primera vegada i malgrat la crisis, 92 establiments es van apuntar a la convocatòria. Cosa que des de la CCIS es percep com un èxit de participació i un avenç en la implicació del sector per millorar la imatge i la marca Andorra. Escalé va explicar que «és un bon senyal perquè pensem que hem d'anar cap aquí, tenir cura de la imatge dels comerços i fer coses diferents per proporcionar als clients locals i als visitants una experiència de compra rodona i comparable a la de qualsevol capital europea en aquesta època de l'any». Si les comparacions són odioses, també és cert que l'aparadorisme a Andorra no es tracta a la lleugera. I que el comerç, a més de proper, té un encant particular que es podria potenciar molt més. Per això, la CCIS aposta pels concursos com aquest amb la voluntat d'incentivar els comerciants a utilitzar la imaginació, més que cap altra cosa, per fer dels seus aparadors, no només el referent del producte que venen sinó el referent del comerç andorrà.

De l'última convocatòria, en l'apartat general, Santos Espais Interiors es va endur el primer premi per la seva composició Cuina de Reis. El jurat en va apreciar «el muntatge simple i elegant». El segon va ser per a Roca & Ribes pel muntatge Millor mig que res i el jurat en va apreciar la versatilitat «és un escenari de fort impacte comercial i l'escena crea un ambient molt nadalenc». El tercer va anar a Betes i Fils pel Naixement entre muntanyes. Un «aparador de dimensions discretes però ben estructurat» segons el jurat. El premi a l'originalitat dins la sèrie dels cinc premis temàtics va ser per Aparcaments Vives i el seu Pare Noël en Fomula 1 que el jurat va apreciar pel «color de Nadal i un estil propi en el món de l'automobilisme». Els premis a l'impacte comercial i la qualitat artística van anar a L'aparador encantat de Safari Marroquineria i Petits capritxos de Safari Illa que el jurat van trobar molt atractius i impactants. El premi al missatge nadalenc va ser per Shem i Fem arribar una espurna de Nadal a Filipines. El jurat en va apreciar «el muntatge molt elaborat». Per últim, el premi al respecte per al medi ambient va ser per Clean & Iron per Nadal sostenible. El jurat va apreciar l'aprofitament «de materials reutilitzables i d'ús quotidià» per a la composició.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT