PUBLICITAT

La gastronomia del Centre Històric, en una nova guia

  • L'objectiu del recull és potenciar aquest atractiu de la zona
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La presentació de la guia del Centre Històric, ahir. Foto: ÀLEX LARA

la guia El Centre Històric a la Carta recull el «gran ventall» d'oferta de restaurants que hi ha a la zona, tal com va explicar el president de l'Associació de Comerciants del Centre Històric, Miquel Canturri. Aquest recull gastronòmic presenta un total de 29 restaurants i 8 establiments més relacionats amb la gastronomia que completen l'oferta de la zona. Canturri va destacar que es tracta d'un espai reduït on es concentren un gran nombre d'establiments variats, i que des de l'associació es vol lluitar per potenciar aquest atractiu de la zona i «no fer competència deslleial, perquè el meu client d'avui ha de ser el teu de demà», tal i com va informar l'ANA.

Els 25.000 exemplars de la guia que s'han editat recullen els noms, telèfons, horaris i descripcions de tots aquests restaurants per promocionar la gastronomia. Canturri va destacar el fet que es tracta d'un «gran ventall de possibilitats» que engloba des de la cuina tradicional andorrana fins a cuina mexicana, asiàtica, etc.

La idea, segons el president de l'associació de comerciants, és remarcar que aquesta és una zona on la gastronomia està molt present, i promocionar el Centre Històric, de la mateixa manera que es fa amb altres campanyes i que segons Canturri «s'està notant». De fet, va afirmar que «la gent comença a conèixer el Centre Històric».

Per donar a conèixer aquesta guia, l'associació la va presentar davant les autoritats i els veïns de la zona ahir al vespre al Centre Cultural la Llacuna, en un acte en què Canturri va animar «els nostres mandataris a donar a promocionar la nostra gastronomia». Finalment, va apuntar que tot i que no hi hagi fama de bona cuina a Andorra, sí que n'hi ha, i que s'ha de donar a conèixer. També es va dirigir als altres restauradors animant-los a cuidar la clientela i «no fer competència deslleial», i va opinar que «el meu client d'avui ha de ser el teu de demà». 


Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT