PUBLICITAT

La Marató de TV3 creua fronteres i puja fins als cims de Naturlàndia

  • Les activitats del parc a 1 euro animen centenars de visitants a col·laborar amb la causa
  • Les accions fetes a Sant Julià i a la Fira de Santa Llúcia de la capital permeten recaptar 6.000 euros
EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
Gent baixant pel Tobotronc, durant la jornada destinada a la Marató, ahir a Naturlàndia Foto: TONY LARA

Centenars de persones es van acostar ahir a Naturlàndia per col·laborar amb la Marató de TV3. Per primera vegada el parc de la parròquia laurediana va dedicar tota la jornada a aquest fi solidari, oferint totes les seves activitats disponibles durant l'any a un preu d'un euro, el qual va destinar a la l'acte solidari dedicat a les malalties neurodegeneratives. A més de les activitats habituals, en aquesta ocasió es van sumar a l'oferta els tallers de pintura de cares, balls de country de la gent gran, els gegants de Sant Julià de Lòria, i Patxi Leiva amb la seva nadala.

Així, qui es va acostar ahir a Naturlàndia va poder gaudir de les activitats de sempre però per un euro cada una. La recaptació va ser íntegra per a la Marató de TV3, i la cònsol major de Sant Julià de Lòria, Montserrat Gil, va confiar que a banda de l'euro que s'ha establert, la gent era solidària i feia aportacions més importants a les guardioles que es van repartir pel parc ecotemàtic. La cònsol va destacar que al llarg del matí hi va haver una important afluència de gent.

A més, Andorra Telecom es va sumar a la iniciativa solidària i es va comprometre a donar 1.000 euros per a la Marató si es recollien un miler de fotografies de la jornada. També el BC River Andorra MoraBanc hi va participar amb la subhasta d'una samarreta de l'equip, per 160 euros.

6.000 euros recaptats / En total es van recaptar gairebé 6.000 euros per a la Marató, gràcies principalment a les accions fetes a Naturlàndia. Amb les aportacions dels clients del parc ecotemàtic es va aconseguir 4.440 euros. A més, el repte de les 1.000 fotografies del dia perquè Andorra Telecom donés 1.000 euros a la Marató també es va assolir. D'altra banda, les actuacions que van tenir lloc a la fira de Santa Llúcia d'Andorra la Vella també van recaptat diners per a la mateixa finalitat, i van recollir més de 300 euros.

A més, per primera vegada, per deixar constància de la col·laboració andorrana a la Marató de TV3, la televisió catalana organitzadora de la causa solidària va connectar en directe amb Naturlàndia, i van mostrar així als catalans les activitats que es van organitzar per aquesta fi solidària.

A banda de les activitats habituals, com els ponis, el Tobotronc, l'airtrekk, buggis, vehicles elèctrics, minigolf, el tir amb arc, els llits elàstics, el parc d'animals i les activitats de neu de la cota 2.000, també es van fer d'altres animacions. Patxi Leiva va pujar a Naturlàndia a cantar la seva nadala, els gegants de Sant Julià es van sumar a la celebració, i es van fer també tallers de pintura de cares i balls de country de la gent gran, va informar l'ANA.

A més dels cònsols de Sant Julià, també es van acostar a Naturlàndia la cònsol major d'Andorra la Vella, Rosa Ferrer.

La Marató d'aquest any se centra en les malalties neurodegeneratives, que són patologies cròniques i progressives del sistema nerviós causades per la pèrdua de neurones del cervell i la medul·la espinal, com l'Alzheimer o l'esclerosi múltiple.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT