PUBLICITAT

Una 'fashion blogger' diu que s'ha de potenciar el preu

  • Recomana que es tingui cura del tracte personal i la venda en línia
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Navarro, a una perfumeria d'Andorra Foto: ANA / M.T.

Sílvia Navarro, una de les fashion blogger més influents d'Espanya amb més de 200.000 seguidors, va recomanar, durant la seva visita a Andorra, que el comerç promocioni més el diferencial de preu que hi ha al país a l'exterior. Navarro va explicar que a Espanya, «ara mateix, amb la situació de crisi, la gent es guia més que mai pel preu, abans que per la qualitat, és la realitat». L'experta en moda també va recomanar als comerços andorrans potenciar la venda en línia i dur a terme un màrqueting molt atractiu, tenint cura de la decoració dels establiments, el tracte del personal i fins i tot l'olor.

La sevillana, autora del bloc www.1sillaparamibolso.es que rep més de 50.000 visites diàries, considera que a Espanya encara no es coneix suficientment el diferencial de preu que existeix a Andorra. «Si una persona necessita un vestit per Cap d'Any, en comprarà abans un de 30 euros que un de 100, perquè la situació està tan malament que no s'ho pot permetre».

D'altra banda, també considera primordial la venda en línia. «Amb la situació de crisi, han sorgit un gran nombre d'empreses low cost que venen només online perquè s'estalvien l'establiment i els empleats», va informar l'ANA. Les botigues físiques no hi poden competir, però malgrat tot, Navarro creu que cal mantenir un equilibri entre la botiga física i la virtual perquè és molt important veure, provar i olorar el producte. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT