PUBLICITAT

Carchat venç al grup N a l'últim ral·li de la temporada

  • Vinyes, subcampió d'Espanya de 2RM després de tres anys sent campió
EL PERIÒDIC
MADRID

Periodic
El Mégane de Carchat i Garduño, a Madrid el cap de setmana Foto: EL PERIÒDIC

El Ral·li Comunitat de Madrid-RACE tancava la temporada del Campionat d'Espanya d'asfalt i ho va fer amb Joan Carchat i el seu Renault Mégane N4 com a campió de la cita madrilenya en el Grup N i 8è de la general, mentre que l'altre representant andorrà, Joan Vinyes amb el Suzuki Swift S1600, va ser també el més ràpid en la classificació de la Copa d'Espanya de 2RM, 6è de la general, i finalment es va proclamar gràcies a aquest resultat subcampió d'Espanya de 2RM després de tres temporades havent pujat al primer esgraó del podi.

La jornada de divendres va servir per veure que els dos pilots andorrans eren molt competitius. Carchat va acabar 9è absolut, mentre que Vinyes era 5è. El dissabte, en la segona etapa, el Megane N4 de l'equip Renault Sport-Banc Madrid va seguir sent la referència en el grup N, marcant magnífics cronos entre els quals van destacar el 6è millor temps absolut aconseguit per Carchat en la primera passada pel rapidíssim tram de Madarquillos, en el qual va rodar a prop de 120 quilòmetres per hora de mitjana. Dos setens millors cronos en les dos següents, units a altres bons registres en la resta d'especials de la segona etapa permetien a més al Megane N4 de Joan Carchat i Albert Garduño ascendir una plaça en la classificació scratx, acabant 8ns absoluts i primers del grup N.

Per la seva part, dissabte Vinyes veient com estaven les condicions climatològiques i de l'asfalt, s'ho va prendre amb més tranquil·litat. Malgrat tot va marcar el millor temps en l'especial novetat del ral·li (Madarquillos) i va mantenir les diferències al capdavant de les 2RM. Aquesta va ser la tònica de la resta de la jornada. La lluita estava en les posicions del podi absolut i Vinyes-Mercader havien d'esperar l'errada de les mecàniques, amb millors prestacions, que els precedien. Al final, l'equip Suzuki Motorsport va poder mantenir la primera plaça en 2RM.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT