PUBLICITAT

Les vendes augmenten entre un 25 i un 30 per cent per Tots Sants

  • El ?shopping night' del 2 de novembre va capitalitzar el negoci a l'eix principal
G. GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Miralles, portaveu de la FACA. Foto: ORIOL LLAURADÓ

El vicepresident en funcions de la Federació d'Associacions de Comerciants (FACA), Antoni Miralles, va explicar ahir que els comerços van registrar un increment espectacular de les vendes durant el cap de setmana passat, capitalitzades en el shopping night de dissabte 2 de novembre. Miralles va situar l'increment del volum de negoci «entre el 25% i el 30% per a l'eix comercial de les avingudes Carlemany i Meritxell» mentre que «la venda es va incrementar molt menys als carrers adjacents fins gairebé un 10%». Per això, Miralles, que va tornar a felicitar la iniciativa d'Andorra Turisme i dels comerciants del nucli urbà d'Escaldes-Engordany i Andorra la Vella, va lamentar però, que «el Govern ha invertit molt en l'animació de l'eix comercial principal i gairebé gens en els carrers adjacents».

De la mateixa manera, el vicepresident en funcions de la FACA va reiterar que «la manca de concertació entre els comerciants és també un handicap que encara arrosseguem», i va fer una crida a la unitat per «aprofitar al màxim les iniciatives com la del passat cap de setmana».

A més, Miralles va defensar la necessitat d'unir els eixos comercials de les parròquies d'Escaldes-Engordany i d'Andorra la Vella, «no és bo que la rivalitat que hi pugui haver entre les corporacions locals es traslladi als comerciants perquè això no ens farà avançar», argumentant que «la diversitat de botigues i marques que sumen les dues avingudes principals, així com l'oferta dels carrers adjacents, es concreta en una gran zona comercial digna i prou extensa per competit amb les zones comercials de qualsevol ciutat propera». I va afegir que «hi ha grans marques que són a Meritxell i d'altres que són a Carlemany, per tant, el nostre visitant i comprador hauria de veure continuïtat en l'eix comercial enlloc d'un trencament, el mateix trencament que malauradament vam veure el cap de setmana passat en els carrers transversals o adjacents».

No obstant això, Miralles va apreciar la participació dels comerciants al tret de sortida de la campanya comercial de tardor d'Andorra Turisme, i va insistir en que «hem de participar en accions com aquesta i ser més actius, perquè entre tots podem tombar l'apatia del consumidor, en canvi si cada un va pel seu cantó la cosa se'ns complicarà molt més». I va celebrar que «l'acció de dissabte passat va ser un èxit d'afluència i un èxit per als comerciants en el sentit que vam ser capaços d'unir esforços per oferir un producte atractiu».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT