PUBLICITAT

Camp es mostra prudent en les valoracions

  • El ministre de Turisme espera el final de la campanya per extreure'n conclusions
G. GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Satisfet sí, però prudent. Així es va mostrar ahir el ministre de Turisme, Francesc Camp, a l'hora de valorar l'Andorra shopping night de dissabte passat, tret de sortida de la campanya de promoció de tardor, organitzada per Andorra Turisme i dirigida al sector comercial. Camp va argumentar que «encara és d'hora per fer valoracions de la campanya, tot i que és cert que concentra moltes accions en dos caps de setmana clau, com era el de dissabte passat, i el del proper 9 de novembre». Camp va explicar que «molts dels comerços que participen a la campanya mantindran les ofertes durant tot el mes, per tant, caldrà valorar tot el període». I va reiterar que «també haurem de valorar si el fet de concentrar els esforços en aquests dos caps de setmana ha representat un punt d'inflexió respecte de l'any passat». El ministre va explicar que es valoraran les enquestes als visitants i es contrastaran les estadístiques d'entrada de vehicles i de la Unió Hotelera «com vam fer amb les actuacions del Cirque du Soleil» per avaluar l'impacte de les dinamitzacions. I va voler agrair als comuns de la capital i d'Escaldes-Engordany «l'esforç que han fet per sumar-se a l'esdeveniment». Sobretot al d'Andorra la Vella que «ha fet un esforç convertint l'avinguda Meritxell en zona per a vianants per a l'ocasió». Camp va afegir que «el pont de Tots Sants sempre té bona afluència, però també és cert que si sumem esforços podem captar l'atenció dels visitants». I va recordar la implicació del comerç posant en valor les vitrines o la passarel·la de moda a Escaldes, així com la participació d'artistes locals en la confecció de bosses gegants, un dels reclams a l'eix comercial, sota la tutela de Mariscal. Camp va defensar que «sempre intentem convidar algú conegut perquè doni més ressò a l'esdeveniment».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT