PUBLICITAT

El que sigui per motivar la compra

  • Diversos actes animen la jornada de ?shopping', com una desfilada de models o DJ's en directe
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Un moment de la desfilada per la passarel·la del ?cel·lo', dissabte al vespre. A la galeria, Mariscal pinta una bossa gegant. Foto: ANA / N.M.

Molta gent, sobretot turistes, ha desfilat aquests tres dies de pont pels carrers del país, però alguns ho van fer d'una manera més professional. Parlem de la desfilada de moda que es va celebrar dissabte al vespre a la plaça Coprínceps, també anomenada la passarel·la del cel·lo. El motiu d'aquest curiós nom recau en l'escenari per on es lluïen les models, una passarel·la feta a mà amb cinta adhesiva, de setze metres de llargada

Centenars de visitants van poder gaudir de la desfilada de quinze models, les quals van presentar les peces de roba cedides per una vintena de botigues del país. I sembla que van agradar, ja que van aconseguir captivar les mirades de molts visitants que gairebé van fer que la plaça quedés petita.

Entre els espectadors de l'esdeveniment hi van ser presents el cap de Govern, Toni Martí, el ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp i el cònsol menor d'Escaldes-Engordany, Marc Calvet.

Pel que fa a la direcció de l'esdeveniment, va anar a càrrec de Marie-Ange Schmitt-Lebreton, que ha participat en certàmens com Gaudi Novias o Gaudi Fashion Week, entre molts altres.

Aquest va ser un dels esdeveniments més importants de l'Andorra Shopping Festival. Però no va ser l'únic. Les compres van ser amenitzades amb música, ja que diversos punts de l'eix comercial de Meritxell va comptar amb DJ's i concerts en directe.

Paral·lelament, el carrer de la Sardana va ser un dels punts de més animació. La zona comercial va comptar amb DJ's en directe, una sessió de graffitis que posteriorment es van sortejar entre tots els compradors de la zona, personal shoppers i maquilladors, mariachis i fins i tot Drag Queen en una pizzeria

Abans de tot aquest enrenou pels carrers del país, el tret de sortida a l'Andorra Shopping Festival l'havia donat dissabte al matí el dissenyador Javier Mariscal. Ell va ser l'encarregat de decorar la bossa gegant de la plaça de la Rotonda. Durant tot el dia diversos pintors van fer les seves obres en les deu bosses repartides pels carrers d'Andorra, i quan acabi el festival, que dura tot el mes de novembre, es farà una subhasta de les bosses decorades.

Mariscal va explicar a l'ANA que ha triat un disseny per a la bossa on la paraula «andorra» agafa «de manera vital les cadenes de muntanyes d'Andorra». També va decidir donar èmfasi, en el seu dibuix a la «s» de shopping, i «posar l'anglès al nivell del que parla la majoria de la gent», va assegurar. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT