PUBLICITAT

Andorra a Taula vol «revaloritzar» el Principat com a destí gastronòmic

  • Julián diu que treballaran amb Andorra Turisme «per arribar a un públic estranger més llunyà»
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El vicepresident de restauració de la Unió Hotelera d'Andorra (UHA), Angelo Guitard, i el gerent de l'UHA, ahir Foto: ANA

El gerent de la Unió Hotelera d'Andorra, Òscar Julián, va explicar ahir que les cinquenes jornades gastronòmiques d'Andorra a Taula «han de servir per fer palès a l'exterior que la gastronomia és un valor afegit del país». També va assegurar que, «tot i que el públic majoritari és el nacional», s'han fixat l'objectiu d'arribar al 25% d'usuaris estrangers, i va recordar que a les jornades de la passada primavera «es va aconseguir arribar al 21%».

«Andorra Turisme ha col·laborat amb la UHA» promocionant la gastronomia del Principat al programa Cuines de TV3, «emetent quatre programes els quatre dies previs a les jornades» i «difonent així la cuina d'Andorra», va explicar Julián , que creu que aquest factor podria ser «un impuls que servís d'arrencada pel turisme català».

El gerent de la UHA també va assegurar que, de cara a l'any vinent, intentaran treballar conjuntament amb Andorra Turisme «per arribar a un públic estranger més llunyà, com podria ser Barcelona, València o Saragossa», mitjançant «les xarxes socials i la premsa especialitzada».

Pel que fa a la participació en aquestes cinquenes jornades, que se celebraran de l'1 de novembre a l'1 de desembre, tant el gerent de la Unió Hotelera d'Andorra com el seu vicepresident de restauració, Angelo Guitard, van explicar que «en un principi l'objectiu era arribar als 40 establiments inscrits», però que «finalment són 39 els participants». Això sí, es mantindran els 7.500 menús que tenien previstos.

Guitard va destacar que «22 dels 39 establiments oferiran un menú degustació que constarà d'un aperitiu, quatre plats i postre», i Julián va afegir que, en aquesta cinquena edició, s'han escollit «el conill i els bolets de temporada» com a protagonistes dels plats, tot i que també s'ha apostat per d'altres productes de proximitat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT