PUBLICITAT

Modernització del material promocional d'Andorra

EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Andorra Turisme ha renovat el disseny del material de promoció turística utilitzant com a fil conductor els propis visitants i els paisatges del Principat. El canvi vol transmetre modernitat i inclou un codi cromàtic que serveix per identificar els diferents tipus de guies.

L'empresa andorrana Jecom Disseny ha realitzat el canvi d'imatge del material promocional donant més importància a la fotografia de portada que en aquesta ocasió s'humanitza. Es dóna importància al turista i es converteix en el protagonista de les activitats que s'inclouen en la guia.

Andorra Turisme edita anualment 12 publicacions, uns 650.000 exemplars en total, la majoria d'elles traduïdes al català, castellà, francès i anglès, si bé actualment s'està editant material en nou idiomes diferents. Totes les publicacions aniran adoptant paulatinament el nou disseny a mesura que es vagin editant, amb l'objectiu de disposar de tota la col·lecció abans de l'estiu 2014. Les primeres guies que sortiran amb aquest nou disseny són la de cultura i la d'allotjament.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT