PUBLICITAT

El River MoraBanc vol augmentar ingressos amb el marxandatge

  • El club posarà a la venda en les pròximes setmanes la roba del primer equip, amb samarretes a 40 ?
R. M. S.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La nova samarreta del primer equip és la gran aposta del club pel que fa al marxandatge Foto: TONY LARA

En èpoques de vaques magres augmenta l'ingeni, i tot i que el marxandatge no és una iniciativa pionera en aquest món, almenys a l'esport andorrà serà un pas endavant que, fins ara, pocs han donat. El BC River Andorra MoraBanc està disposat a entrar en el joc de vendre la seva imatge, però sempre intentant assegurar que no tindrà pèrdues. D'aquí a unes setmanes, samarretes de l'equip, pantalons i fins i tot xandalls, estaran disponibles per als aficionats que desitgin tenir la roba del seu equip.

L'acord del BC Andorra serà amb el centre comercial River, lloc on es posaran a la venda els productes. Ara bé, no hi haurà per part del club una compra massiva per tenir ‘stock', sinó que la idea és exposar unes mostres i que el client encomani la peça al seu desig. A més, també es podrà obtenir la roba els dies de partit al Poliesportiu. La marca que vesteix el River MoraBanc és Kon. Aquesta ha estat elegida precisament perquè permetia al club fer una demanda de roba depenent de les peticions dels aficionats, i no amb un paquet gran que, en cas de no vendre, hauria d'assumir l'entitat. Així mateix, des del BC Andorra no han fet cap càlcul de quants diners pot aportar la iniciativa.

40 EUROS PER UNA SAMARRETA / De moment, com que la previsió que fa el club és que es vendran sobretot les samarretes del primer equip, aquestes sí que tenen un preu establert que serà de 40 euros. La resta de roba, com a ara el pantaló de joc o la sudadora nova dependrà de si hi ha demanda o no que el club encomanarà més peces a Kon.

OPCIÓ DE SERIGRAFIAR LA ROBA / Per aconseguir un extra de motivació en els compradors, la idea és que la roba, especialment la samarreta del primer equip, es pugui serigrafiar amb el nom que es vulgui, tant el d'un jugador de la plantilla de la LEB Or com el del comprador.

UNA ALTERNATIVA DE FONT D'INGRESSOS / Aquesta iniciativa s'emmarca dins de la política del club que presideix Gorka Aixàs per tal d'aconseguir ingressos extra més enllà de la subvenció pública. «Intentem buscar fonts d'ingressos atípics», va manifestar ahir el director general del BC Andorra, Francesc Solana. «Obrim un camp que encara no havíem obert. Fins ara només havíem venut samarretes de cotó. Ara veurem quina manera tenim de créixer», va assegurar.

EL CLUB CREU QUE L'AFICIONAT COMPRARÀ / No hi ha hagut cap aficionat que hagi demanat fins ara, formalment, una peça de roba específica. Però, sí s'ha detecat durant els partits a casa que podria haver aquesta intenció. És per això que el club s'ha posat a treballar per entrar al mercat.

UNA PROVA: LA VENDA DE ROBA ANTIGA /La temporada passada, el club va fer un simulacre de marxandatge quan durant alguns partits de la LEB Or va posar a la venda roba antiga del primer equip, tant de l'època del Festina Andorra de l'ACB, com d'altres temporades. Aquella iniciativa va ser un primer pas que ara el club vol ampliar, tot esperant quina serà l'acollida entre el públic.
Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT