PUBLICITAT

Caldea creix un 1,5% però Inúu se situa per sota les previsions

  • Les despeses complementàries, el que més davalla
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

El balanç de l'estiu per Caldea és «relativament correcte». Així ho va definir la directora de comunicació del centre termolúdic, Laurence Favrel, que va indicar que més de 54.800 persones han passat per les seves instal·lacions i prop de 2.000 més han provat els serveis d'Inúu. En el primer cas, el resultat és positiu perquè ha crescut més d'un 1,5% el nombre de clients; mentre que en el segon s'està per sota de les previsions.

Amb uns resultats millors que l'any passat a Caldea i una bona acollida dels productes d'Inúu, la crisi s'ha notat més en la reducció de les despeses complementàries, com els tractaments, la restauració o les botigues. «On es reflecteix més la crisi és amb el tiquet mitjà, amb els complements que deixa de comprar», va apuntar la directora de comunicació de Caldea, Laurence Favrel.

A Caldea, va afegir, els tractaments estrella són els de 30 i 60 minuts mentre que a Inúu la mitjana són de 60 minuts i de l'àmbit de bellesa i sensorial principalment. En aquest sentit, Favrel va recalcar que estan «en llançament» però que la satisfacció dels clients és «molt elevada».

TARIFES ADEQUADES / «Tots voldríem que anés més ràpid», va admetre, però «necessitem més recorregut» per donar a conèixer Inúu com a nou producte i per tenir més notorietat. Pel que fa al preu, va assenyalar la responsable de comunicació a l'ANA, no tenen constància que els clients el trobin «excessiu» per la qualitat i els tractaments que ofereixen. L'objectiu és «anar a buscar clients nous i d'altres horitzons per als quals Inúu és un destí en si», va concloure.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT