PUBLICITAT

L'electrònica i les noves tecnologies tornaran a ser les estrelles de la campanya de Nadal

  • El públic espera la sortida al mercat de tauletes però també de consoles i jocs
G. GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

El vicepresident de la FACA, Antoni Miralles, també va augurar una bona campanya nadalenca per «dos motius» va dir. El primer és que els frabricants d'electrònica estan llançant nous productes al mercat que són cada vegada més sofisticats però, «també a preus cada vegada més competitius» va afegir Miralles.

El segon és que «s'esperen moltes novetats aquesta tardor en l'àmbit de les noves tecnologies». I va recordar que «el proper 15 d'octubre surt al mercat la nova ipad i també el telèfon, el rellotge i la tauleta Samsung». Miralles va argumentar que «la gent s'espera per comprar aquests i altres productes com ara les noves consoles de videojocs que integraran molts avenços en programari, sobretot en grafisme. Esperem un salt tecnològic molt important abans de finals d'any».

L'obsessió per la novetat / Tant és així, que «les vendes de les consoles de videojocs han caigut un 50% aquest estiu; no és ven res» va assegurar Miralles i ho va justificar per «l'expectació que hi ha entre els consumidors» que s'estimen més esperar i comprar la tecnologia més puntera. Tot i aquesta parada en sec, el nou videojoc GTA4, «molt esperat durant dos anys, s'ha venut bé però, no n'hi ha prou per reanimar el sector que estem segurs que registrarà un comportament molt diferent per Nadal». Miralles va concloure que «els fabricants s'han posat les piles per canviar la tendència i vèncer l'apatia del comprador, cosa que també ens permet preparar campanyes molt competitives».

Els videojocs, les consoles, la telefonia mòbil o les tauletes electròniques no seran però, els únics articles que entraran en competició aquest Nadal, sinó que també hi haurà una represa de l'electrònica en general. El vicepresident de la FACA va afegir que «també preparem campanyes en televisors i altres aparells que canalitzaran les ofertes i les promocions dels propers tres mesos». I va apostar per «oferir coses avantatjoses tant en preu com en qualitat per poder dinamitzar el comerç».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT