PUBLICITAT

Els restauradors volen ampliar el ventall de preus

  • Julián diu que el debat està obert i que el preu es manté de moment
G. GURDÓ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La Fira del Bolet a Arinsal, aquest estiu passat. Camagrocs, rossinyols, rovellons i algun cep a les parades Foto: EL PERIÒDIC

El director de la Unió Hotelera (UHA), Òscar Julián, va explicar ahir que la campanya gastronòmica de tardor, Andorrra a Taula, pretén reclutar una quarantena d'establiments per a la propera edició que s'allargarà des de l'1 de novembre a l'1 de desembre. Julián va afegir que «l'objectiu que ens hem fixat és ambiciós però pensem que hi podem arribar». La campanya de la tardor passada va sumar 30 establiments, nombre que gairebé ja s'ha assolit. Julián es va mostrar optimista perquè «encara falta una setmana per tancar les inscripcions».

Augmentar el preu / Si en principi la campanya té el mateix format que en les passades edicions, alguns restauradors «han manifestat la voluntat d'incrementar el preu del menú». Amb tot, aquesta tardor el preu no canviarà i a l'igual que en les edicions passades els restauradors oferiran un menú que pot tenir dos formats, un de tradicional i un altre de degustació al preu de 25 euros, IGI i begudes a part.

Una formula que el director de la UHA va jutjar «molt atractiva per al client» però, que va reconèixer «està obrint el debat entre els restauradors». I va afegir que «hi ha qui defensa aquesta formula però també hi ha qui pensa que s'hauria d'obrir la possibilitat de proposar un ventall més ampli de preus al client».

I és que si en una cosa coincideixen els afiliats de la patronal hotelera és en «la qualitat que s'ofereix» va puntualitzar Julián. I va afegir que «el preu és molt atractiu per al client perquè se li ofereix un producte d'una qualitat molt superior al preu que paga». No obstant això, Julián va defensar els bons resultats de les dues últimes edicions, tant la de la primavera com la de la tardor passades, i va concloure que «la prova que és un èxit és que cada vegada hi ha nous establiments interessats en participar-hi».

Com sempre les jornades gastraonòmiques Andorra a Taula tindran un fil conductor . Els menús s'elaboraran en base al producte de proximitat insistint en els bolets, producte estrella de la tardor i el conill. A partir d'aquí «cada restaurador segueix la temàtica a fons o pel contrari, dissenya un menú més creatiu, la nostra voluntat no és fiscalitzar sinó que la mostra estigui el més oberta possible a la creació» va argumentar Julián.

Andorra shopping festival / La campanya Andorra a Taula es torna inscriure en la campanya de promoció turística i comercial d'Andorra Turisme que continuarà escrivint una història en blanc, tot i que canviarà de lema per anomenar-se Andorra shopping festival. La UHA es farà càrrec de les accions de comunicació d'Andorra a Taula com ara la impressió i distribució del material gràfic –el catàleg de restaurants participants amb els respectius menús– i publicitat als mitjans de comunicació. Andorra Turisme, per la seva banda, inclourà la promoció de les jornades a la pàgina visitandorra.com alhora que farà la promoció de la campanya comercial del novembre.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT