PUBLICITAT

La junta situa al novembre el límit per captar suports

  • La intenció és tancar el més aviat possible un patrocinador principal
R. M. S.
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La junta gestora, ahir durant la presentació del projecte de l'entitat Foto: ÀLEX LARA

Quan es va formar la junta gestora del FC Andorra, l'equip directiu que encapçala Lluís España va afirmar que primer s'havien de prendre «mesures urgents per garantir la continuïtat del club», i després, les «necessàries». Ahir es van presentar els passos que seguirà l'entitat per arribar d'aquí a un temps –mínim un any– a recuperar la credibilitat en la societat andorrana i un pes important en el futbol del Principat, però l'objectiu clau és tenir un patrocinador principal que es llueixi en la samarreta de l'equip. Novembre és la data límit que es posa el grup de treball que ha agafat les regnes del club.

D'entre les «mesures urgents», segons va explicar ahir Bruno Bartolomé com a membre de la junta gestora, es tractava de superar els entrebancs inicials, com donar d'alta els jugadors (treballadors) en la CASS, fer les fitxes, pagar a la Federació Catalana i oficialitzar davant del Govern l'equip gestor elegit en la darrera Assemblea del club. Una vegada superat aquest primer esgraó, arriba el segon, on ara es troba el club: el pla de viabilitat.

La idea de la junta és obtenir ingressos per part de patrocinis, col·laborados, i augmentar la seva massa social amb «empreses amigues», a mode d'invitacions per a veure partits, per exemple. Pel que fa a tenir un patrocinador principal, es treballa a fons perquè seria una font d'ingressos important, perquè segons Bartolomé permetria «ser més autònoms». Així mateix, es pretén obtenir 10 empreses col·laboradores amb publicitat a les tanques del camp de futbol, i 20 empreses «amigues» per promocionar l'equip, a més d'una campanya per recaptar un centenar de socis més. Després d'aquest projecte, arribaria la tercera fase, «a mig termini», diu Bartolomé, per «promocionar el futbol».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT