PUBLICITAT

«No podem quedar despenjats del futur»

  • Miralles admet que els comerciants tenen una «assignatura pendent» amb les TIC
  • Alguns proposen anar més enllà amb el Google Street Photo i mostrar també els productes a través de les fotografies
L. F. M.
ESCALDES-ENGORDANY

Tenir la possibilitat que el teu negoci pugui ser visitat virtualment «és una publicitat molt bona», això els comerciants ho tenen clar. El portaveu de la FACA, Antoni Miralles, va aplaudir la iniciativa del Govern d'introduir els comerços del Principat al Google Business Photo proporcionant-los l'eina gratuïtament, tot i que va admetre que «els propis comerciants no són conscients del potencial d'aquesta eina».

De fet, tal i com va explicar Miralles, «els comerços tenen una assignatura pendent amb les noves tecnologies», i sí és així, aquest desconeixement es farà més palès amb la creació del directori intel·ligent i les noves eines que se'ls hi oferiran. Així doncs, ¿estan preparats els comerciants per aprofitar totes aquestes eines que se'ls hi oferiran? «No és qüestió d'estar preparats, simplement no tenim més remei; nosaltres ens hem d'adaptar a les necessitats dels clients, no podem quedar despenjats del futur». Per Miralles, caldrà cursos i formació, però també està segur de la predisposició del comerç per entrar a formar part del projecte Smart Country.

De collita pròpia

El Govern , per la seva banda, es va mostrar satisfet de la recepció «fantàstica>» que està tenint el projecte de Google Business Photo entre els comerciants, ja que fins i tot estan rebent les trucades dels propis comerços per saber quan hi aniran els fotògrafs.

És més, fins i tot hi ha comerciants que estan aportant «components d'innovació» al projecte. Un exemple és el concessionari Europ Auto, que ofereix la possibilitat de veure els vehicles per dintre. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT