PUBLICITAT

L'ACA omple el cup d'inscrits 40 dies abans de la gran cita

  • La cita tindrà una nova categoria, amb vehicles GT i WRC més moderns
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Alguns dels pilots, en el parc de vehicles del Ral·li d'Andorra 2012 Foto: JAS

El Ral·li d'Andorra complirà el cap de setmana del 14 i el 15 de setembre la 42a edició i per primera vegada ha aconseguit omplir el cup d'inscrits abans d'hora. La prova de regularitat que organitza l'Automòbil Club d'Andorra ha completat, a 40 dies vista, les 90 places previstes. No hi ha possibilitats d'ampliar el número de participants perquè aquest és el límit que admet l'estructura de la prova per garantir l'èxit organitzatiu i l'únic que lamenta hores d'ara l'ACA és haver de deixar possibles interessats fora de cursa.

Són diverses les teories que es maneguen per explicar aquest sorprenent ple. Una d'elles és el record de l'edició del 2012, d'un gran nivell a nivell de competició i també de públic. A més, el nostre país està en un punt estratègic immillorable, entre dos dels països amb més predilecció pel món del motor i presenta una orografia de ral·li diferent a més de mantenir el recorregut en secret fins el dia abans..

Però una dada a tenir en compte és que per a l'edició del 2013, a més de Turismes i GT clàssics fabricats entre el 1931 i el 1993 i dividits en cinc classes, l'ACA ha obert el ventall també per a vehicles GT i WRC més moderns.

LA COMPETÈNCIA PROMET / El Ral·li d'Andorra tindrà representació d'Espanya, França i el Principat, entre els quals hi ha els millors exponents de les curses de regularitat. No faltaran els pilots amb més pedigrí de les curses de regularitat, com per exemple els vigents campions, Jesús i Álvaro Flández i d'altres com Sergi Giralt, la jove pilot de l'ACA Íngrid Rossell, o la guanyadora de la Volta a Catalunya Tere Armadans. Porseche serà la marca més representada, amb 22 vehicles. Tot està ja a punt.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT