PUBLICITAT

Escaldes organitza un cicle de gastronomia i música

  • ?Nits del món' i ?Balls a la fresca' són les novetats d'aquesta temporada
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La consellera de Cultura i Circulació d'Escaldes-Engordany, ahir. Foto: ANA/ M.T.

El 29è Festival Internacional de Colors de Música compta aquest any amb dues novetats: el cicle Nits del món, que combinarà la gastronomia i la música, i els Balls a la fresca, dues propostes que complementaran la ja tradicional Setmana del jazz i el cicle Músiques del món. La consellera de Cultura, Núria Barquín, va explicar ahir que aquest any el festival disposa del mateix pressupost que en els darrers dos anys però que s'amplia el nombre d'actuacions globals amb la creació dels dos nous cicles.

Les Nits del món tindran lloc el 4 i el 18 de juliol i l'1 i el 29 d'agost a la plaça Coprínceps, i cada nit tindrà una temàtica diferent i la participació dels restaurants de la plaça i d'altres instal·lats en estands que oferiran menjar i begudes d'acord amb el tema, i a uns «preus assequibles». La primera serà la nit italiana, amb el soul de Funky Step & The Say Sisters, seguida de la nit italiana amb la companyia Picollissima Orchestrina. Pel que fa la Setmana del jazz, que se celebra del 8 al 13 de juliol, la plaça Coprínceps acollirà les actuacions de Gemma Abrié, Joan Monné Trio i Jimmy Jenks Sextet, entre d'altres. Barquín va destacar que s'ha buscat la qualitat i atreure el màxim nombre de públic, per tal d'igualar o superar les 3.900 persones de l'any passat.

Pel que fa als Balls a la fresca, es faran amb la col·laboració de l'escola dansa de Xavi i Susanna, i començarà el 16 de juliol amb un taller de salsa. Els balls continuaran els dies 21 i 30 de juliol i 10 de setembre. El mes d'agost serà el torn del cicle Músiques del món, informa l'ANA.

El pressupost del festival serà similar als dos darrers anys, destinant 13.900 euros a la Setmana del jazz i 7.800 a les Nits del món. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT