PUBLICITAT

Ensisa aspira a repetir la xifra dels 30.000 visitants de l'any passat

  • El domini crea un paquet que combina activitats amb l'oferta cultural
EL PERIÒDIC
CANILLO

Ensisa va presentar ahir les activitats d'estiu, que un any més es basen en el Family Park de Canillo, el Bike Park i el camp de golf de Soldeu, i el kàrting del Tarter. La principal novetat d'aquest any és una nova fórmula de paquet per combinar les activitats amb l'oferta cultural de la parròquia i els productes del Palau de Gel. Tot i l'absència de grans inversions, el director general d'Ensisa, Conrad Blanch, va assegurar que es manté la qualitat del servei i que l'objectiu és mantenir el nombre de visitants de l'estiu passat, al voltant de 30.000.

Blanch va assegurar que es tracta d'una oferta ja consolidada i que tot i no haver fet grans inversions, es procura que totes les activitats «es facin el màxim de bé». L'objectiu de l'oferta d'estiu, que per segon any no compta amb el paraigües de Grandvalira perquè Saetde no ofereix activitats, és mantenir el nombre de visitants. L'any passat es van assolir uns 15.000 usuaris al Family Park i 15.000 més repartits entre les diferents activitats de Soldeu, unes xifres que cada any han anat a l'alça. Malgrat tot, cal destacar que l'activitat de l'estiu representa només el 2% del volum de negoci de tot l'any, informa l'ANA.

Un altre dels objectius és, tal com va indicar el cònsol menor de Canillo, David Palmitjavila, fer descobrir les activitats de la parròquia a través de l'oferta d'Ensisa. Per aquest motiu, s'han assolit nous acords amb el Palau de Gel i s'ha creat un forfet que per 19 euros els adults i 13 els infants inclou fins a sis propostes, també relacionades amb l'oferta cultural de Canillo.

Les activitats d'Ensisa obriran del 29 de juny a l'11 de setembre, tot i que a causa de la neu, el camp de golf retarda l'obertura fins al 6 de juliol.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT