PUBLICITAT

Porta a porta sostenible

  • La nova revista digital ?Estàs al CAS?' aporta a la ciutadania informació sobre el món de la sostenibilitat i el medi ambient i és una de les propostes per dinamitzar la comunicació i educació ambiental
L.F.M.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Javier Gómez Foto: TONY LARA

Aquesta vegada no seran els polítics, serà Andorra Sostenible qui picarà a la porta dels comerços per informar i rebre les inquietuds del sector comercial sobre temes de sostenibilitat i medi ambient. Tal i com va explicar ahir el coordinador del Centre Andorra Sostenible (CAS), Javier Gómez, la iniciativa tindrà una durada de sis mesos, i té com a principals objectius informar sobre l'entrada en vigor de la prohibició de les bosses de plàstic, evitar males pràctiques – «com és llençar l'aigua bruta a la reixa d'aigües pluvials del carrer» i assessorar el teixit comercial sobre les bones pràctiques de compra verda o la tria de productes sostenibles i eficients.

En relació a l'activitat del Centre Andorra Sostenible, Gómez va explicar que durant tot aquest any 2013 i en el marc de la celebració dels 10 anys del Centre Andorra Sostenible, s'està dinamitzant la producció de noves propostes i materials de comunicació i educació ambiental.

Seguint aquesta línia Gómez va anunciar ahir la posada en marxa de la revista digital Estàs al CAS?, que portarà a la ciutadania informació sobre el món de la sostenibilitat i el medi ambient, així com la posada en marxa d'una nova secció del webd'Andorra Sostenible (www.sostenibilitat.ad) dedicada als horts ecològics,

El Centre Andorra Sostenible també ha planejat per aquest estiu 2013 una programació d'activitats per tots aqueññs que vulguin sortir a la natura i gaudir d'aquests mesos de bon temps amb activitats a l'aire lliure i de descoberta de la biodiversitat andorrana.

Finalment, la programació també fa referència a la propera Bicicletada 2013, que servirà com a acte central del desè aniversari del centre i que tindrà lloc a Encamp el proper diumenge 15 de setembre.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT