PUBLICITAT

Crèdit Andorrà suma dos nous fons d'inversió al seu catàleg

  • Els productes estan destinats a clients que valoren la seguretat
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Edifici de Crèdit Andorrà. Foto: ana

crèdit Andorrà ha augmentat la seva oferta de productes d'inversió amb la creació dels dos nous fons, un de moderat i un altre de més conservador. Segons van assenyalar des de l'entitat bancària, tots dos productes estan pensats per a aquells clients que, a banda del rendiment, valoren la seguretat de les seves inversions, és a dir, la preservació del capital a mitjà termini mitjançant una ràpida adaptació a les fluctuacions del mercat. Se segueix una metodologia quantitativa d'inversió i de la gestió del risc, que permet que els clients puguin aconseguir rendibilitats superiors a les que aporten els dipòsits i els fons monetaris, en períodes d'inversió superiors a dotze mesos, assumint un risc limitat.

Els fons Proactive Protection s'adapten al moviment dels mercats a través d'una selecció quantitativa d'actius entre una mostra de més de 100 fons i ETF (Exchange Traded Funds). Aquesta filosofia permet obtenir beneficis durant els períodes alcistes i, a la vegada, preservar el capital a mitjà termini durant les tendències baixistes del mercat.

Els dos productes presentats per Crèdit Andorrà, el Crediinvest SICAV Proactive Protection i el Crediinvest SICAV Proactive Protection Opportunity, comparteixen una mateixa filosofia de gestió, però responen a dos perfils de risc diferents. El primer està pensat per aquells inversors que valorin la seguretat en les inversions per sobre del rendiment, però que no vulguin renunciar a assolir bons rendiments en cas que els mercats tinguin un comportament positiu, sempre sota un risc controlat. El segon, de perfil de risc moderat, és per a inversors que tot i valorar la seguretat en les inversions, desitgen participar en major mesura en les pujades dels mercats financers, assumint un major risc però sempre controlat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT