PUBLICITAT

La 'Braderie' espera superar l'afluència de visitants

  • Hi participen un total de 160 establiments del Pas de la Casa
EL PERIÒDIC
ENCAMP

La pluja va fer acte de presència ahir durant el tret de sortida a la tercera edició de la Braderie del Pas de la Casa, o Mercat de les Oportunitats. De fet, el comportament de la meteorologia durant el cap de setmana serà un dels aspectes dels quals estaran més pendents els organitzadors, Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa, tal com va reconèixer el seu responsable, Jean Jacques Carrié. Tot i això, Carrié va declarar que esperen superar la quantitat de visitants de l'any passat que van ser entre 25.000 i 30.000 segons les xifres oficials. Per publicitar l'esdeveniment han centrat els esforços en tota la zona del sud de França, principalment Tolosa, Carcassona i Perpinyà. El responsable d'IP ha assegurat que al llarg del cap de setmana unes 160 botigues treuran la seva parada al carrer per posar a la venda els seus productes a un cost molt baix, fins a un 80% menys. A l'acte hi van assistir el cap de Govern, Toni Martí, i els cònsols major i menor d'Encamp, Jordi Mas i Jordi Torres, acompanyats de bona part de la corporació.

Carrié va apuntar que tot i disposar de menys diners han fet força publicitat al sud de França, i concretament en ciutats com Perpinyà, Tolosa o Carcassona.

Carrié també va indicar que hi participen un total de 160 establiments del Pas de la Casa que treuen al carrer les seves ofertes que poden arribar a descomptes de fins al 80%. Per aquest motiu les principals vies del Pas estan tallades al trànsit rodat, informa l'ANA.

subvenció pública / Iniciativa Publicitària disposa d'una subvenció pública de 24.000 euros per fer totes les activitats de l'any. Carrié va assenyalar que a part de la Braderie també organitzen un altre esdeveniment durant la temporada d'hivern, però que l'objectiu que cerquen és consolidar una activitat cada mes i mig.

El cònsol major d'Encamp va indicar que des del comú acompanyen una iniciativa privada que van idear per dinamitzar el comerç en temporada baixa. Va qualificar la campanya que realitza IP de «molt important» i que «es fa conèixer a França», i va valorar que es busquin les dates de celebració en funció del calendari d'activitats francès per poder captar l'atracció de més gent.

Martí, en una entrevista a France 3, va explicar que volia donar suport explícit a iniciatives privades d'aquestes característiques en uns moments de molta complexitat econòmica.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT