PUBLICITAT

#somhiandorra

  • Les xarxes socials han estat una part fonamental de la potenciació de la marca BC River Andorra
R. M. S.
ANDORRA LA VELLA

twitter
El compte de Twitter del BC Andorra ha estat cabdal. Foto: EL PERIÒDIC

El River Andorra ha estat tota la temporada una de les entitats esportives més implicades en les xarxes socials. A través de Twitter (suma gairebé 2.500 seguidors) i Facebook (supera els 4.000) ha acaparat molts aficionats, i durant els partits, l’entusiasme que creava era molt gran. A cada final de partit, en fase regular o play-off, les respostes dels seguidors eren moltes, tant si l’equip guanyava com si perdia.
Hi havia implicació, i aquesta s’ha vist reflectida en un moviment twittero que ha inclòs fins i tot un hastagg marca de la casa. Es tracta de #somhiandorra. Amb aquesta denominació, l’aficionat al River Andorra ha estat donant suport l’equip que entrena Joan Peñarroya.
Les mostres d’ànims, l’entusiasme amb que per exemple ahir els aficionats destacaven el fet de tenir entrades per a la finalíssima d’avui, demostren que aquest BC River Andorra ha calat en el sentiment dels amants de l’esport andorrà, i fins i tot en gent que fins fa nores no tenia el bàsquet com un esport primordial a les seves vides.
«Ja tenim entrades! 40 minuts per assolir el somni de tot un país!», escrivia el compte Twitter @ferveza. D’altres destacaven que al matí havien anat al Poliesportiu a per les entrades, i allà s’havien trobat alguns dels jugadors, ídols ja per ells, que sortien de l’entrenament, i ho penjaven a la xarxa. És tot il·lusió pura per un partit històric.
Però les xarxes també han servit per fer broma que ha motivat els jugadors. Un dels que ha estat objecte de part de les piulades ha estat Marc Blanch, gràcies a les seves actuacions. Hi ha hagut un moviment que reclama per ell un carrer al Principat, o fins i tot una rotonda amb el seu nom –«no m’agraden les rotondes», va declarar però el jugador– i anant més enllà se l’ha proposat ser copríncep. Són coses de la literatura que permet internet. Coses de la il·lusió per un equip que fa somiar la gent. 

Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT