PUBLICITAT

Despres s'uneix a l'equip Yamaha, més «francòfon»

  • El pilot resident al Principat prova la nova màquina al Ral·li de Sardenya, amb l'objectiu final del Dakar
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Despres, amb l'YZF450 amb què competirà al Dakar 2014. Foto: EL PERIÒDIC

Mesos després d'anunciar la seva sortida de la marca austríaca KTM, el pilot francès Cyril Despres, resident al Principat, ha decidit canviar d'aires i fitxar per Yamaha, marca en què mantindrà una estreta relació amb pilots i ambient més «francòfon». «Ara serem tots més francòfons», va dir el pilot en un comunicat. «i encara que sempre he abraçat les diferents cultures i he treballat per tenir un llenguatge fluid en anglès i espanyol, serà interessant veure l'impacte que tindrà poder explicar als meus companys i tècnics exactament el que vull per al desenvolupament i posada a punt de la moto en la meva llengua materna», va manifestar el pilot en un comunicat. La primera prova que farà Despres amb l'YZF450 Rally, serà el Ral·li de Sardenya del Campionat del Món, que va començar ahir.

«És una mica precipitat anar a Sardenya i obviament el meu objectiu és menor, però crec que almenys m'aportarà un major coneixement de l'YZF450 en format endur, i em permetrà tornar a córrer després de mesos sense competir», va afirmar el pilot.

NO A HONDA / Després del Dakar, i una vegada va anunciar la seva sortida després de tota una vida esportiva vinculat a KTM, es va especular molt sobre el futur del pilot francès. Una de les marques que havia mostrat interès en ell havia estat Honda, però finalment la decisió ha estat per Yamaha.

LA MOTO «TÉ MOLT POTENCIAL» / Cyril Despres ha provat la nova moto de la marca Yamaha, i assegura que «té molt potencial». El pilot la portarà tant a Sardenya com al Ral·li Dos Sertoes (Brasil), que l'any passat va descartar, i el Desafío Inca (Perú), com a cites prèvies i indispensables abans de tornar a per un nou triomf al Dakar 2014, que en la pròxima edició passarà per Argentina, Bolivia i Xile.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT