PUBLICITAT

Arrenca el màrqueting per correu electrònic d'Andorra Turisme

  • Els comerciants reben les entrades del Cirque du Soleil
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

20120615183651907
 Un establiment anuncia rebaixes, la passada temporada a l'eix comercial d'Andorra la Vella. Foto: EL PERIÒDIC

La microcampanya de rebaixes que promociona Andorra Turisme arrencarà avui amb una acció de màrqueting per correu electrònic als usuaris del web www.visitandorra-ad. La presidenta de l'Associació de Propietaris i Comerciants de l'avinguda Meritxell (APCM), SòniaYebra va explicar ahir que «la campanya consistirà en rebaixes setmanals per sectors, que es promouran al llarg de quatre caps de setmana a partir dels propers 14 i 15 de juny». I va afegir que «aquest any no fem una campanya concreta de rebaixes sinó que intentarem captar el consumidor a través de promocions i ofertes».

Això no obstant, Yebra va reconèixer que aquesta iniciativa no descarta que la majoria de comerços facin la campanya de rebaixes tradicional que acostuma començar a mitjans de juny. «L'única cosa que canvia és que aquest any no estarà sota l'empara d'Andorra Turisme, perquè hem programat aquesta nova acció» va argumentar Yebra.

La campanya emailmarketing arrencarà el 14 de juny en el sector de la perfumeria i l'estètica, el cap de setmana següent, del 21 al 23 de juny, serà el torn del sector de la moda; del 28 al 30 dels esports i del 5 al 7 de juliol, de l'electrònica i les noves tecnologies. Yebra va dir que la «campanya és oberta a tots els comerços que hi volen adherir, l'única cosa que fa Andorra Turisme és coordinar-la per donar una imatge coherent a l'exterior». I va reiterar que «això no vol dir que altres comerços que no participen a la campanya orquestrada per Andorra Turisme facin les seves pròpies rebaixes». En aquest sentit, la presidenta de l'APCM va defensar la Llei del Comerç que deixa lliure albir als comerciants per decidir els períodes de rebaixes als establiments. I va insistir: «aquesta llibertat agrada a l'igual que el poder fer promocions i ofertes, que són coses que depenen de la gestió de cada negoci, tot i que entenem que han d'estar ben informades de manera que no es pugui confondre el consumidor». Però, també va remarcar que «el consumidor o el client és cada dia més intel·ligent, sap el què vol i s'informa molt abans de comprar».

Cirque du soleil / Yebra també va explicar que els comerciants signen avui el contracte amb Andorra Turisme per comprar part de les entrades de pagament o assegudes del Cirque du Soleil, amb la finalitat d'utilitzar-les com a reclam o valor afegit als seus establiments. Yebra no va poder precisar quants comerciants han adherit a la campanya promocional del Cirque du Soleil. El que sí està clar és que cada comerç ha demanat un nombre d'entrades diferent, que es mou en una forquilla que va de 10 entrades fins a 90, o més. Alguns comerços les regalaran als clients que facin una compra superior a una quantitat determinada, mentre que d'altres les sortejaran entre els clients. Yebra va dir que «creiem en aquesta promoció i esperem que faci venir més gent de la que ha vingut en les últimes temporades d'estiu». Fa uns dies, el director de la Unió Hotelera d'Andorra (UHA), Òscar Julián, també va anunciar que el sector de l'hoteleria és l'altre gran interessat en participar en aquesta promoció. De fet, els hotelers adherits ja han adquirit prop de 3.000 entrades amb seient per a l'espectacle, amb la intenció de fer més atractius els paquets d'estades que ofereixen els seus establiments, i augmentar de manera significativa el nombre de dormides el proper juliol. Julián va esperar que si el sector ho requeria se'n podessin demanar més.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT