PUBLICITAT

La promoció de primavera arrenca discretament als comerços

  • Les associacions registren poca afluència de visitants en general?
G. GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La pàgina visitandorra.com Foto: EL PERIÒDIC

Els comerciants no han notat un increment de vendes tot i la campanya de promoció turística i comercial de primavera Comença la teva història amb un xec en blanc, que arrenca discretament. De primer, la campanya compta amb 360 establiments menys que la que es va fer a la tardor i de segon, la davallada brutal de turistes i visitants que es va registrar en acabar les vacances de Pasqua es manté. No obstant això, la presidenta de l'Associació de Propietaris i Comerciants de Meritxell (APCM), Sònia Yebra, va defensar ahir la campanya argumentant que «és la més treballada i estructurada que han fet, i també la que transmet una millor imatge d'Andorra i del sector comercial». Yebra va atribuir el mal resultat de les vendes «a la delicada situació econòmica que travessen els països veïns i a les males condicions meteorològiques que ens acompanyen aquestes dues últimes setmanes». I és que els comerciants esperaven que el pont de Pasqua granada animés una mica el sector, cosa que no va ser així. La vicepresidenta de l'Associació de Petits Comerciants (APC), Rosa Pascuet, va afegir que «no es veu gent per comprar enlloc, vinc d'una ciutat de la costa amb un comerç molt desenvolupat i de qualitat, i tampoc no hi havia ningú». I va argumentar que «ningú compra per comprar, hem d'oferir alguna altra cosa, perquè la gent s'ho pensa molt i no gasta en producte prescindible». En quant a la campanya de primavera Pascuet es va mostrar poc indulgent i va dir que «encara no sé a qui li van tocar els 6.000 euros de l'última campanya; apostàvem per un altre premi no en metàl·lic sinó en articles, com ara roba o sabates, que fos realitzable a l'instant al mateix comerç, a través d'un rasca-rasca per exemple». 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT