PUBLICITAT

Andorra a Taula ven més de 2.000 menús en quinze dies

  • Si la demanda es manté, la campanya pot doblar els resultats del 2012
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Un plat de les jornades. Carpaccio de carxofes i vieires amb vinagreta i emulsió de formatge, del Tapad'Era Foto: UHA

Les jornades gastronòmiques Andorra a Taula, associades a la campanya de promoció turística i comercial de primavera, d'Andorra Turisme, ja han venut 2.150 menús en només 15 dies, una xifra rècord tenint en compte que les mateixes jornades només van vendre 3.700 menús per tota la campanya de primavera de l'any passat, que com la d'aquest any, tenia una durada de sis setmanes. Òscar Julián, director de la Unió Hotelera (UHA), entitat organitzadora de la campanya, va explicar ahir que «si les xifres es mantenen podríem doblar les de la convocatòria passada, però estem contents perquè assolirem l'objectiu que ens havíem fixat de vendre 5.000 menús».

Julián va atribuir l'èxit de la convocatòria a més d'un factor i va dir que «tot hi influeix, és la segona convocatòria de primavera i per tant, ja és més coneguda que la primera però, també presenta uns menús molt elaborats amb un increment notable de la qualitat i sobretot, també ofereix més menús de degustació». El director de la UHA, va lloar l'àpat que permet tastar diferents plats i que agrada més al públic, «tant el client de fora com el client local valoren molt els menús de degustació que van més enllà d'un primer i segon plat, i els postres» va concloure. I va afegir que «tot i que alguns no ho vulguin reconèixer, la gastronomia i la cuina andorranes tenen un bon nivell i són un atractiu més per als turistes que les valoren amb nota alta».

Àpats a 25 euros / La campanya d'aquesta primavera reuneix 30 restaurants que ofereixen un menú especial al preu de 25 euros. La participació dels restauradors s'ha mantingut, «la majoria ha repetit i fins i tot s'hagués incrementat una mica, si no fos perquè alguns establiments tenien problemes tècnics per tornar-hi a participar aquest any» va explicar Julián. I va recordar que aquesta temporada després de les vacances de Pasqua, «han tancat més establiments que altres anys».

No obstant això, es va mostrar obert a la possibilitat d'adaptar el calendari de les jornades a les necessitats dels hotelers, sempre que «podem perquè no oblidem que les jornades també s'inscriuen en la campanya de promoció global que fa Andorra Turisme, i pensem que no seria bo despenjar-nos, perquè deixaríem d'aprofitar la campanya al 100%». A més, Julián va destacar que «també hem tingut noves incorporacions, això no vol dir però, que no puguem donar més flexibilitat a un establiment que vulgui incorporar-s'hi una setmana més tard de l'establert, per una raó justificada».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT